recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til LG Oled
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag til LG Oled

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 13:30
Er det let at komme til usb og hdmi indgange?
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 13:36
hvad gør det bedre ? Og det fra Jem og fix tager også fint 65 de har blot ikke skrevet det men og 65 er jo samme vesa som 55
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 15:02

Et lille DIY projekt. Smile

Alternativ til vægophæng. Så er det til at komme til. Standen drejer i foden.
Standen er nem at finde brugt, da BeoVision 7 er udgået for længest.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 15:26
Hvor svært kan det være, hvis man ikke har helt specielle krav. Jeg har haft det samme vægbeslag fra Harald Nyborg siden jeg købte mit Pioneer XD428 for  - jeg ved snart ikke hvor mange år siden. Jeg mener der har hængt 13 forskellige fladskærms TV - og fra 42 - 65 tommer TV.

Bevares, det er ikke klinet op af væggen, og det passer mig fint, for dels vil jeg gerne have at mit TV kan få lidt luft, og dels kan TV´et vippes en anelse hvis jeg rodder med lidt stik bagtil.

Desuden er der et indbygget vaterpas i beslaget.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 17:59
Hother , Kan det godt bruges til LG oled? Fortrækker nemlig også lidt luft fra tv til væg da jeg tit bruger usb indgangen

Redigeret af Glenn-Haderslev - 09-Februar-2019 kl. 17:59
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

Hother , Kan det godt bruges til LG oled? Fortrækker nemlig også lidt luft fra tv til væg da jeg tit bruger usb indgangen
Jeg har meget svært ved at tro, at beslaget ikke også kan benyttes til et LG. Beslaget er særdeles fleksibelt. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

I betaler kassen for et godt TV og hænger det op i et billigt beslag?

Jeg har valgt dette beslag der får Oled TV helt tæt på væggen. I forvejen er der jo en kasse på den nederste halvdel af TV’et der fylder, så det gælder om at få det så tæt på væggen som muligt.

Det fra Thansen kommer præcist ligeså tæt på, hvilket er 1,5CM.

Dit er da rigtig flot, kan godt forstå du er glad for det. Det designmæssige i beslaget er der tænkt virkelig meget over. Hvad er det nu lige for en historie det minder mig om.. Nå jo, kejserens nye klæder.
Om det beslag så var lavet af guld, så er det ligegyldigt da det aldrig er noget du ser. 

Og drop hele snakken om kvaliteten, det er jern og det skal holde 14kg, begge beslag er opgivet til 40kg, og det er ikke noget der bliver slidt eller bare går i stykker. 

God weekend. 


Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

Hother , Kan det godt bruges til LG oled? Fortrækker nemlig også lidt luft fra tv til væg da jeg tit bruger usb indgangen

Samme beslag som jeg anbefaler fra Jem og fix jo samme kæde ejer 
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 19:32
Jeg låner lige tråden - hvor højt har I valgt at montere jeres TV? (her menes TV-kiggeri fra normal "sofa-sidde-højde")....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu