recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af Jamo Sæt 6.2 Setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af Jamo Sæt 6.2 Setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af Jamo Sæt 6.2 Setup
    Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 21:47
Bare fordi jeg er nysgerrig Benjamin - hvad er forskellen på de baghøjttalere og D8SUR?


Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 19:55
Vil give dig lidt ret, men balladen er at de baghøjtalere ikke hænger på træerne, og det tog mig 6 år og finde den første Subwoofer, den anden var jeg så heldig der var en herinde der bød ind på efter jeg havde haft den til at stå i herinde i Ca 8 år :), så ca 2 år efter

Concert 11 samt Center er der masser af i omløb, det er ikke det prisen er vægtet på, det er at det er et komplet sæt, og at der kun blev bygget Ca 120 sæt af baghøjtalerne før de gik konkurs første gang, og de blev ikke lavet igen.
Subs er der heller ikke mange af, jeg gav selv 11000.- for Center og Fronten

Gav 6000.- for sub1
Gav 4500.- for sub 2 men den var ikke komplet, var heldig og finde de sidste stumper på Ebay
og måtte så smide 7000 for baghøjtalerne (Fik dem fra en som kun manglede subben på det tidspunkt)

Men ja det kan da også være det er i den gode ende med prisen, men historien her blev at jeg faktisk skiftede mine Nad blokke ud/ Onkyo Surround Prosessor, og købte Marantz Prosessor og en 7 kanals effekt forstærker, og køre så Bi-amp på fronten, og er sgu blevet så glad for lyden og sættet jeg heller ikke vil af med det den dag idag, og er glad for jeg ikke fik det solgt. :)

Jeg har gået i 20 år og ikke været tilfreds med lyden, den sidste lyd jeg var tilfreds med var Dali 850, Cambrigde A3i samt en CD6, den A3i kunne man jo lave om til 4 x 5watt classe A og det voksede den jo mega meget af :)
Men med tiden blev jeg jo også fan af Surround som så mange andre :)

Anyway go aften
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Gong50 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Oktober-2019
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gong50 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 22:59
Hej Benjamin

Tak for svar. 
Ja tror umiddelbart også jeg havde solgt til 18K. 
Men ud fra det du fortæller, tænker jeg at sætte mit sæt til salg for omkring 10K. Jeg har jo ‘kun’ D830 og én sub. 😉
Måske en skarp pris lige under 10k for den psykologiske skyld. 

Mvh. Karsten. 

Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 18:32
Til 18k ville jeg havde solgt. Tror jeg solgte min d870 til 7k for ca 8 år siden.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 18:13
Hej igen

jeg har haft dem til salg rimlig længe, og har fået lidt snak, men ikke nogen ordenlige bud.

Bedste bud jeg fik var omkring 18000.-, og syntes alligevel det var lidt i underkanten, tænker sættet heller ikke hænger på træerne så det må i selv selv have lidt værdi

Du ved godt der er nogen rigtig fede originale standere til de Concert 8 ikke ? :D
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Gong50 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Oktober-2019
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gong50 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2019 kl. 19:41
Hej 
Jeg er lidt interesseret i at høre om du har fået solgt dine Jamo højtalere - og hvad du fik for dem. :-)

Jeg har et tilsvarende sæt Jamo højtalere, blot med D830 i stedet for - og skal have solgt mine, da konen endelig at fået mig overtalt. ;-)

Mvh. Karsten

Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 14:33
Hej med jer.

Går lidt i tankerne omkring prøve et andet system, men ville nok bringe på bane hvad dette  system jeg selv har kunne indbringe, og lidt om evt Bytte pris, og så ligesom starte med at kaste bolden op hvis der skulle være nogen herinde der kunne være instresseret


Sættet er beståene af følgene komponenter

Jamo Concert 11 Front
Jamo Concert Center
Jamo Concert Bipolar Baghøjtalere med Bagcenter reflektion
Jamo Sub 2 stk


Desværre er jeg blevet vold underbudt (Efter min egen mening) på DBA, da mange har forvekslet dem med deres billig mellem serie. (Bud på 4-6000)

Desværre har jeg front i Bøg og resten i kirsebær, men mit er "Wrappet i Hvid Folie"

Nypris er et eller andet sted mellem 75-85000.- (Bedste bud)

Billederne er lånt fra nettet, ved evt salg/bytte bliver der taget nogen af dem jeg har, i første omgang er det bare lidt en vurdering af dem.

Mine er stadig pæne og ingen fejl

En lille mangle er mangle Jamo skilt på den ene baghøjter, og et hjemmelavet frontstof









Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu