|
Lyd ud af projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2019 kl. 19:45 |
Hej der, jeg har købt en brugt Benq w1200 og kan ikke få lyd ud af phono udgangen. Meningen er at der bare skal køres stereo. Er det ikke sådan at jeg kan sende billede og lyd fra Playstation via hdmi til projektoren og så hive et analogt signal ud af projektoren?
Mvh Frank
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tvivler jeg på.
Hvad siger manualen?
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at kigge i manualen, gætter jeg på atdet er en lyd IND gang.
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Manualen siger at audio på projektoren skal tilsluttes audio in på forstærkeren, der er sågar også et mini Jack audio out på projektoren, det er også prøvet uden held. Har tjekket indstillingerne og kan umiddelbart ikke se at der kan slås lyd til/fra i indstillingerne...
Mvh Frank
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal køre lyden igennem en AV receiver eller en form for DAC før du sender billedet til projektoren.
|
|
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg bestilt en dims så jeg kan splitte lyd og billede. Så kan jeg sende lyden via toslink ind i min Lyngdorf og billedet bliver sendt videre med hdmi...så håber jeg det løser mit problem.
Frank
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |