recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd ud af projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd ud af projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd ud af projektor
    Sendt: 09-Februar-2019 kl. 19:45
Hej der, jeg har købt en brugt Benq w1200 og kan ikke få lyd ud af phono udgangen. Meningen er at der bare skal køres stereo. Er det ikke sådan at jeg kan sende billede og lyd fra Playstation via hdmi til projektoren og så hive et analogt signal ud af projektoren?

Mvh Frank 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 20:10
Det tvivler jeg på.
Hvad siger manualen?
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 21:16
Uden at kigge i manualen, gætter jeg på atdet er en lyd IND gang.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 21:58
Manualen siger at audio på projektoren skal tilsluttes audio in på forstærkeren, der er sågar også et mini Jack audio out på projektoren, det er også prøvet uden held. Har tjekket indstillingerne og kan umiddelbart ikke se at der kan slås lyd til/fra i indstillingerne...

Mvh Frank 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 00:04
Du skal køre lyden igennem en AV receiver eller en form for DAC før du sender billedet til projektoren.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2019 kl. 07:18
Nu har jeg bestilt en dims så jeg kan splitte lyd og billede. Så kan jeg sende lyden via toslink ind i min Lyngdorf og billedet bliver sendt videre med hdmi...så håber jeg det løser mit problem. 

Frank 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu