recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shield viser 4K men kun instillet til 1080p
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shield viser 4K men kun instillet til 1080p

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Shield viser 4K men kun instillet til 1080p
    Sendt: 18-Februar-2019 kl. 20:48
Prøv med et andet HDMI kabel, sådan en udelukkelsmetode.

Som udgangspunkt skal shielden stå til 4k 59,..... hz

Kan også være du mangler noget opsætning på dit tv.

Der skal ikke være nogen opsætning på din Denon.
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 09:30
Jeg har været nødt til at sætte min Shield til at køre 1080p 50Hz på HDMI udgangen fordi alle 4K indstillinger efter min mening giver et "uldent" billede specielt synligt ved tekst. Signal vejen er via min Denon Receiver og ind i LG TV. Derudover får jeg ved 4K nogle underlige "glitches/udfald" på både lyd og billede der varer under 1 sekund.

Jeg mener det må være noget med HDMI setup'et mellem Shield og Denon. Nogen bud?

Nå, men det underlige er at selv med 1080p 50 Hz på Shield's HDMI out så viser informations feltet i Youtube brugerinterfacet at en 4K film afspilles med 4K???

Jeg troede egentlig der ville være en kommunikation mellem Shield HDMI indstillingen og Youtube app'en der betød at det var en 1080 signal stream som Youtube skulle levere.

Eller modtager Shield'en et 4K stream og omsætter dette til 1080?


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu