recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer PDP-LX5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer PDP-LX5090H

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer PDP-LX5090H
    Sendt: 18-Februar-2019 kl. 07:43
Det er blevet tid til at prøve noget nyt, så jeg sætter hermed mit Pioneer TV til salg.

Jeg antager de fleste herinde kender til det, så vil ikke begynde på en længere salgstale.

Jeg har org emballage til det, og der medfølger vægbeslag. Fod har jeg ikke.

Er der nogen der kunne have interesse i sådan et?




Redigeret af Kasperp - 18-Februar-2019 kl. 07:45
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 09:50
En vigtig ting omkring 5090 er om der er højttalere med og om de er sidemonterede eller undermonterede.

Klaus (glad ejer af et 5090)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2019 kl. 09:54
Der er ingen højttalere med i dette tilfælde.
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2019 kl. 08:12
op :)
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 05:07
Hvad er tænker du af pris ?

/soli


Redigeret af soli - 26-Februar-2019 kl. 05:09
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 10:40
Jeg havde håbet på at få omkring 1500kr for det.
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 10:46
plejer de ikke efterhånden at ryge for en plovmand 500 også på dba?
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 11:20
Puha er de virkelig helt dernede? Det var dælme ikke meget.
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 14:38
I disse grønne tider, så tjekkede jeg lige strømforbruget, så springer jeg over.

Held og lykke med salget.

/soli
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af soli soli skrev:

I disse grønne tider, så tjekkede jeg lige strømforbruget, så springer jeg over.


Skide være med strømforbruget. Du får en fantastisk skærm til ingen penge (gav 1400 for min for 2½ år siden). Betaler hellere lidt ekstra for strøm, end at skulle trækkes med et LCD tv. Skulle jeg betale 500 kroner ekstra om året i strøm, går der alligevel en del år, inden jeg har betalt det samme som et nyt tv koster.

I disse grønne tider forurener produktion af vindmøllestrøm langt mindre end forureningen ved at producere et nyt tv......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 20:10
Jeg beholder fjernsynet noget tid endnu. Tak for inputs :)
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2019 kl. 11:18
LOLLOL

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af soli soli skrev:

I disse grønne tider, så tjekkede jeg lige strømforbruget, så springer jeg over.


Skide være med strømforbruget. Du får en fantastisk skærm til ingen penge (gav 1400 for min for 2½ år siden). Betaler hellere lidt ekstra for strøm, end at skulle trækkes med et LCD tv. Skulle jeg betale 500 kroner ekstra om året i strøm, går der alligevel en del år, inden jeg har betalt det samme som et nyt tv koster.

I disse grønne tider forurener produktion af vindmøllestrøm langt mindre end forureningen ved at producere et nyt tv......


Klaus
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu