recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af brugt surround forstærker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af brugt surround forstærker.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
J.V Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2019
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af brugt surround forstærker.
    Sendt: 28-Februar-2019 kl. 19:55
Jeg leder efter det rigtige valg af surround forstærker.
Mit budget er desværre ikke så stort. vil helst ikke over 4000kr

Jeg har kikket Dba tyndt. men synes tit jeg ender med at ikke vide om hvad jeg skal gå efter.

Jeg ønsker noget 7.1 samt noget Hdmi som virker. Kunne virkelig også godt tænke mig at kunne spille musik over BT eller wifi. 

Jeg har en NAD C372 som jeg måske vil kunne bruge til effekt forstærker?

Er der nogen der har et godt valg som jeg kan gå efter?


Redigeret af J.V - 02-Marts-2019 kl. 22:04
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2019 kl. 21:55
Prøv at tage et kig her:

Prisbillig - nyeste lyd og billedformater - perfekt stand med garanti i 2 år. Læs evt beskrivelse på hififreaks.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 10:07
Hvis ikke du skal bruge mere end 1-2 surround formater så gå efter en af de gamle topmodeller hvor lyden er bedre end en der kun er få år gammel til samme pris, ja en nyere forstærker har nyere formater men hvis du kun bruger 1-2 så gå efter en gammel stor model som i langt de fleste tilfælde har bedre lyd.





Redigeret af gasolin - 07-Marts-2019 kl. 11:16
Til top
J.V Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2019
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 17:11
Tak for svar :) Jeg købte en Yamaha, Rx-A2020, 220x9W
Jeg har nu også af forventning at den nok skal klare mine krav :)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 17:26
Nu det så kun i 4 ohm ved 1 khz den yder 220 watt pr kanal Wink
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2019 kl. 19:53
Den bliver du glad for. Yamaha holder bare og specielt Aventage serien har jeg været rigtig tilfreds med 👍
Til top
J.V Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2019
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 17:58
Det eneste jeg blev lidt overrasket over var hvor stor den var Shocked Men hvad det er jo også en form for kunst :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu