recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 forsvandt forleden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 forsvandt forleden

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 forsvandt forleden
    Sendt: 07-Marts-2019 kl. 14:39
Jeg har et dejligt billederørsfjernsyn 😊og for at se tv har jeg naturligvis en antenne boks tilsluttet.

Det er en Triax DVB-C boks, og den har fungeret fuldstændig perfekt. (Det fulde navn er TRIAX l C-HD207CX)

Og forleden kunne jeg se TV2 om morgenen, men om aftenen var den pist væk.

Alle andre kanaler var der, undtagen TV2. Jeg kunne dog se tekst tv og programoversigten. Men billedet var sort og der var kun glimtvis lyd.

YouSee kunne naturligvis ikke hjælpe mig, kun hvis jeg købte en boks fra dem, og forhandleren af boksen var sikker på at fejlen lå hos YouSee.

Er der mon andre der har samme problem? For forhandleren havde en kunde mere, som havde samme problem.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 07:38
Har du prøvet at køre en ny kanalsøgning?
YouSee har ændret på kanalerne for nyligt. 
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Har du prøvet at køre en ny kanalsøgning?
YouSee har ændret på kanalerne for nyligt. 

Ja, jeg har prøvet alt, lige fra at hive alle ledninger ud og genstarte den, til at indlæse alle kanalerne igen. Slette det hele og gå til fabriksindstillinger og you name it.

Hver gang samme resultat.
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 20:13
Hej.

Jeg har “repareret” 2 Triax C-HD207 den forgangne uge med samme problem, ved at opdatere softwaren, nulstille til fabriksindst., Og reinstallere kanaler.
(Softwaren findes på Triax hjemmeside)

Vh. Søren
Mvh. Søren
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af S.K S.K skrev:

Hej.

Jeg har “repareret” 2 Triax C-HD207 den forgangne uge med samme problem, ved at opdatere softwaren, nulstille til fabriksindst., Og reinstallere kanaler.
(Softwaren findes på Triax hjemmeside)

Vh. Søren

Ja, det er også netop blevet gjort her, men det tog mig en uge og mange frustrationer og telefon samtaler med gud og hvermand, at få fundet den opdatering. Pyhaa...for Yousee insisterede at de ikke havde noget med noget at gøre. Øhmmm...jo, det har I såsgu da, når I skifter frekvens - hvilket jeg spurgte support om UTALLIGE gange. Og Triax taler ikke med privatkunder, så jeg måtte gå gennem forhandleren, som så måtte informere Triax om at der var et problem.

Pyhaaa... men nu er TV2 tilbage, dog med en uges "nedbrud"
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af bubbihund bubbihund skrev:

Ja, det er også netop blevet gjort her, men det tog mig en uge og mange frustrationer og telefon samtaler med gud og hvermand, at få fundet den opdatering. Pyhaa...for Yousee insisterede at de ikke havde noget med noget at gøre. Øhmmm...jo, det har I såsgu da, når I skifter frekvens - hvilket jeg spurgte support om UTALLIGE gange. Og Triax taler ikke med privatkunder, så jeg måtte gå gennem forhandleren, som så måtte informere Triax om at der var et problem.

Pyhaaa... men nu er TV2 tilbage, dog med en uges "nedbrud"
Hm... Opdatering ser da ud til at ligge til fri afhentning her (hvis det ellers er den rigtige version):

Så det burde da ikke have været så svært. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu