recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger projektorlærred i ramme 86ish”
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger projektorlærred i ramme 86ish”

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger projektorlærred i ramme 86ish”
    Sendt: 08-Marts-2019 kl. 20:52
Jeg har en del udfordringer med at finde et lærred, der passer til det billede jeg kan smække op på væggen. 

Mit billede på bar væg måler 190x107, som så vidt jeg kan se svarer til 86”. Jeg ønsker et fastramme lærred med sort ramme. Jeg kan leve med budgetmodeller så længe lærredet er fint glat. 

Lad mig høre hvad I har. 

Jeg bor i Aalborg. 
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 03:05
Jeg vil ikke sælge, men kan vise hvordan en spandex moleskin i hvid ser ud. på en benq 7000+

Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 03:16
 

Redigeret af Zuppe - 09-Marts-2019 kl. 18:56
Til top
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 08:52
Kender ikke til spandex moleskin, men har nu google lidt. Det kræver dog man har tommelfingrene skruet på til at kunne bygge en ramme. Det kan jeg sikkert godt, men har brug for en guide hertil.

Redigeret af Srytter - 10-Marts-2019 kl. 08:53
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 10:00
Har muligvis en ramme til at ligge på loftet (i Aalborg).
Kan dog ikke huske målene på den - og tror den nærmere er 90"....
Til top
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 10:27
Du må meget gerne kigge efter. Jeg leder stadig :)
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 21:48
Hej jeg har et 115" træramme (rigtig solid) med elite screen ez White dug og en rammer med sort og flot 15 cm bred veltex til. Rammen er lige til at samle og dugen skal bare clipeses på. Veltex ramme  skal samles i hjørnerne med et vinkelbeslag eller lign. 
Til top
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 07:51
Min projektor kan max kaste 86-87” op på væggen (noget der ligner 190 cm vandret), så 115” er desværre for stort. 
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 09:42
Det er forholdsvis let at lave det mindre, mere besværligt den anden vej.

Til top
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 12:29
Så lyder det interessant. Bor du også i Aalborg og er det noget jeg kan se?
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 12:43
Jeg bor i Århus N du er velkommen til at se det. :-)

Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2019 kl. 17:21
Beklager det sene svar!
Den ramme jeg har til at ligge er vist 100” - ydre mål er noget der ligner 230*130.
Og da det er en Lissau (mener jeg) metal-ramme er den nok ikke lige så nem at skalere ned.....

Held og lykke med jagten!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu