recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ISMARTALARM SPOT+ kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ISMARTALARM SPOT+ kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ISMARTALARM SPOT+ kamera
    Sendt: 11-Marts-2019 kl. 13:11
Jeg har ikke kunnet finde ud af at tilføjet spot+ til andet end deres app. Du kan sagtens lave fx en 24/7 optagelse som ligger på det lokale SD kort. Men motion detection er via cloud.
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 12:05
har downloadet appen og det ser ikke ud til at jeg kan gemme optagelser andre steder end de har forudbestemt 🙁 jeg har et Alarm system i forvejen som cutter strømmen til kameraerne når jeg er hjemme, da jeg ikke stoler på software sluk. Det betyder også at jeg som udgangspunkt ikke vil benytte deres app (dog måske til live view). Nogen der ved om Synology kan hooke sig på streamen?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 10:23
du kan gemme på indbygget mini sd kort.
Download app og vælg demo på login siden, så kan du teste systemet uden at have købt nogle kameraer


Redigeret af lahan - 09-Marts-2019 kl. 10:27
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 09:50
Overvejer at købe et par stykker af ovenstående da mine gamle D-Link kameraer trænger til en opdatering. Jeg kan se at jeg kan følge med på en app og der ligger en begrænset video del gratis i cloud. Men er der nogen der ved om jeg kan gemme kontinuerlig video stream fra Spot kameraet til min Synology via f.eks. ftp eller lign.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu