recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - langsom forsendelse fra Amazon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

langsom forsendelse fra Amazon

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Bestilte i går en film fra Amazon. Den blev afsendt samme dag - nu er resten op til Post Danmark.

Det er vel ikke kun op til Post DK, hvornår du få din vare.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Bestilte i går en film fra Amazon. Den blev afsendt samme dag - nu er resten op til Post Danmark.

Ok det var dejligt at høre. Så håber jeg næste forsendelse går lidt hurtigere end de 2 sidste :)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Bestilte i går en film fra Amazon. Den blev afsendt samme dag - nu er resten op til Post Danmark.

Det er vel ikke kun op til Post DK, hvornår du få din vare.
Jo, det vil jeg stort set mene. Ingen af samarbejdsparterne undervejs har på noget tidspunkt forsinket mine forsendelser. Omvendt kan Post Danmark nemt have mine forsendelser liggende f.eks. 4 dage på et af deres pakkecentre.  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu