recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - langsom forsendelse fra Amazon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

langsom forsendelse fra Amazon

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: langsom forsendelse fra Amazon
    Sendt: 10-Marts-2019 kl. 08:43
Halløj

Er det kun mig der oplever at levering fra Amazon.co.uk er blevet ufattelig langsom?
jeg har en åben ordre og Den forventede leveringsdato er overskredet med flere dage nu. Dette har jeg oplevet en gang før nemlig min forrige ordre hos dem. Jeg har aldrig oplevet det før.. 

Jeg kan ikke tracke min pakke da der bare står at pakken burde være leveret.
Jeg kan ikke se nogen steder hvem jeg skal skrive til.. 

Er det kun mig der oplever ovenstående og kender i til andre sider heg kan købe fra i stedet?


7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 09:25
Hej 
Tror det er fordi der er ekstraordinært mange forsendelser i forbindelse med et evt. brexit 1. april og deraf følgende forsinkelser. Jeg har også fået leveret fra Amazon i UK og der er leveringstiden altid blevet overholdt.
/Erik
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Halløj
Jeg kan ikke se nogen steder hvem jeg skal skrive til.. 
Hvis du går ind på ordren er der mulighed for at skrive til dem Wink
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 12:32
Nej, det er ikke kun dig der oplever at amazon er blevet langsomme. Før i  tiden blev min forsendelser afsendt samme dag - eller dagen efter. Nu kan der snildt gå 4 dage før afsendelse.

Når så man lægger Postnords ringe service oven i, jamen så kan man godt regne med godt 10 - 11 dage fra UK til min adresse. Det passer i det mindste med min seneste forsendelse fra amazon.

Man har sikkert effektiviseret hos amazon ligesom hos Postnord. Husk at effektivisering reelt betyder forringelser.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 13:27
Amazon sendte en pakke med UPS
Måtte hente den i kiosk flere kilomenter væk
Det "sjove" er, at de sendte to ens mindre pakker samtidigt: Den ene med Postnord, den anden med UPS
Hvis nu de havde sendt dem sammen i én pakke
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2019 kl. 16:55
Jeg fandt ud af hvor jeg kunne skrive til kundeservice. 
Fik svar kort tid efter at de gør hvad de kan, men de er afhængige af fragtfirmaet overholder tiden nogenlunde.
De beklager meget og har refunderet 50kr på en ordre på 450kr. Hvis jeg ikke får varen inden 48 timer skal jeg skrive til dem igen, og så mener de jeg får pengene tilbage. Så super service, men stadig surt at vente på sin vare i længere tid end forventetSmile
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Amazon sendte en pakke med UPS
Måtte hente den i kiosk flere kilomenter væk
Det "sjove" er, at de sendte to ens mindre pakker samtidigt: Den ene med Postnord, den anden med UPS
Hvis nu de havde sendt dem sammen i én pakke


Men det var vel to forskellige varer(?), og så er der sket det, at du har købt ved to forskellige sælgere, og dermed kan de ikke samsende. Amazon trækker dog ikke fragt fra begge, hvis man laver det som et samlet køb.



Til alle: Vær opmærksom på at Amazon.de leverer gratis til DK, hvis man køber for over 49 euro.






Redigeret af NikolajDS - 11-Marts-2019 kl. 23:19
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:


Til alle: Vær opmærksom på at Amazon.de leverer gratis til DK, hvis man køber for over 49 euro

Jeg har handlet der 2 gange inden for de sidste 14 dage, og det har været 29 euro frit leveret. I øvrigt efter få dage, også selv om det var fra forskellige sælgere.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2019 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Cyberguy Cyberguy skrev:

Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:


Til alle: Vær opmærksom på at Amazon.de leverer gratis til DK, hvis man køber for over 49 euro

Jeg har handlet der 2 gange inden for de sidste 14 dage, og det har været 29 euro frit leveret. I øvrigt efter få dage, også selv om det var fra forskellige sælgere.

Jeg har selv handlet derinde i denne uge, og beløbet var noget over 49 euro, så ved ikke hvor grænsen var.
Jeg kunne se at 29 euro var grænsen til en del lande, men DK var ikke nævnt.

Til gengæld havde de en nyhed på forsiden, hvor der stod 49 euro til DK. Men fedt at beløbet rent faktisk er lige som til Belgien Luxembourg m.fl.!

Nu er forsiden ændret til 39 euro:




Men generelt, så må man jo bare prøve sig frem.. Men det er ihvertfald værd at være opmærksom på, fremfor amazon.co.uk, hvor det altid koster penge at få leveret, og hvor der er en del der ikke vil levere til DK (f.eks. er det tit en problem med Anker powerbanks m.m.) 
Til top
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 00:24
Nu amazon.de blev anbefalet prøvede jeg at bestille en kindle ebook reader, men den vil de ikke levere til dk 150euro i dansk ebutik koster den 1700kr vi snakker om 32gb versionen. 
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 11:45
Ja der er desværre nogle af deres varer som ikke kan sendes til DK.. Det er dog fuldstændig tåbeligt, at Amazons egne produkter ikke kan bestilles.. Men det er jo desværre sådan det er med de store tech-producenter: De vil ikke sende deres produkter, hvis de ikke officielt har lanceret dem, fordi de (med rette) frygter sure forbrugere, som forventer at få forbrugerservice til deres enheder.

Jeg skal lige ind i indstillinger, og se om man ikke kan få filtret varer fra, som ikke kan sendes til DK, fordi det er irriterende.
Dog er der væsentlig færre af disse varer på amazon.de end amazon.co.uk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2019 kl. 12:40
Bestilte i går en film fra Amazon. Den blev afsendt samme dag - nu er resten op til Post Danmark.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu