recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "den er intet værd" - Kan jeg købe den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"den er intet værd" - Kan jeg købe den?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2019 kl. 18:26

Jeg undrede mig over hvor ofte der i enten salgs/vurderings annoncer bliver skrevet at ting næsten intet er værd. 

Så snart et produkt har 3-5 år vil der blive kommenteret at det er 0 kr. værd til trods for at sider som hifishark.com, ebay og audiomarkt.de giver et andet indtryk 

Dette har undret mig indtil jeg for nylig selv bemærkede et træk fra samme personer. 
Ofte er det de samme der skriver at ting er meget lidt værd som henvender sig for at købe kort tid efter. Dette selvfølgelig med bud under prisen. 

Er jeg den eneste der oplever dette ved forsøg på salg? 
Og til jer der sælger så måske værd opmærksom på det inden i går selv dumper priserne ud fra "vurderinger" 

Hvad siger i andre.. Er det en tendens?  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu