recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamer Skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamer Skærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gamer Skærm
    Sendt: 24-Marts-2019 kl. 10:22
Junior ønsker sig en gamer skærm i 24"

Der er 60hz, 75hz og 144hz skærme at vælge imellem, og er lidt blank på hvad der er ok til gaming.

Der spilles kun Fortnite på hyggeniveau og bruger pt et RX550 2gb Aero kort.

Skærmen skal også bruges til skolebrug.

Hvad hz ville i gå med?


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 16:30
Jeg ville til en hver tid bruge 144Hz da billedet er bare det mere roligt at kigge på i længere tid. Og det gælder også skrive arbejde
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 18:38
Med det grafikkort ville en med 1920x1080 i 60 eller 75 være passende. 75 er super godt i forhold til 60hz, men nok ikke så mange spil han kan trække med 75hz/fps og det grafikkort.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2019 kl. 21:28
Så længe det er fortnite på hyggeniveau. så er det stort set fuldkommen ligegyldigt hvilken skærm du køber.
Til top
Don-J Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don-J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2019 kl. 15:18
Jeg har selv lige købt denne skærm. Super god og prisvenlig med AMD FreeSync. Og så har Nvidia netop frigivet Gsync til en håndfuld FreeSync skærme, heriblandt denne.

// Du må ikke lægge sten på fryseren, hvis du kan høre det banker!
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2019 kl. 18:53
Junior har lige prøvet min Asus VE248 og syntes det så meget bedre ud end den skærm han brugte nu, så tænker det er i den stil vi går efter.


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2019 kl. 09:27
Jeg vil anbefale ASUS MG248Q
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu