recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - One Plus ( 1 )
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

One Plus ( 1 )

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: One Plus ( 1 )
    Sendt: 31-Marts-2019 kl. 22:39
Så døde min elskede oneplus one, jeg har gudskelev en 3 T i reserve.   Rigtige mænd har jo ikke backup,
men græder længe.-- Findes der et trick til at kunne hente nogle dataer ud af den. Cednariet er følgende klasiske.  Røgud af brystlommen og rammte en genstand på jorden med glasset.- Der blev bare et hak og en revne.
Viser billede uden problem- kan ringes og bootes op og min PC kan se den.- Jeg kan ikke stryge på skærmen og derved ikke åbne den.  Findes der et trick til at jeg kan hente dataer til min pc.

vh Kurt Bjerretoft

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 11:57
kan ikke lige huske oneplus' recovery. men hvad sker der, hvis du booter den op i det? skal man mounte der også?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Elmand Elmand skrev:

Så døde min elskede oneplus one, jeg har gudskelev en 3 T i reserve.   Rigtige mænd har jo ikke backup,
men græder længe.-- Findes der et trick til at kunne hente nogle dataer ud af den. Cednariet er følgende klasiske.  Røgud af brystlommen og rammte en genstand på jorden med glasset.- Der blev bare et hak og en revne.
Viser billede uden problem- kan ringes og bootes op og min PC kan se den.- Jeg kan ikke stryge på skærmen og derved ikke åbne den.  Findes der et trick til at jeg kan hente dataer til min pc.

vh Kurt Bjerretoft


Har du ikke en Google konto, når nu det er en Android telefon? Der har du backup af stort set alt (kontakter, Apps, billeder, filer, etc..).


Redigeret af Deschain - 01-April-2019 kl. 12:16
Til top
kamala Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kamala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 12:24
Du skulle gerne kunne købe et  OTG kabel således at du kan tilslutte en mus til den, for at låse den op. Har selv købt kablet men aldrig selv fået gjort det, da konen smadrede hendes telefon. 
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 12:36
hvad er det præcist du mangler back up af? mener også at stort set alt jeg har brug for på min samsung er backed up hos google
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 09:45
Har desværre ikke backup på Google
Vh Kurt Bjerretoft
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 09:47
Tak for tip om OTG kabel. Jeg kikker mig om efter det
Vh Kurt Bjerretoft
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

hvad er det præcist du mangler back up af? mener også at stort set alt jeg har brug for på min samsung er backed up hos google

Jeg har bla.en aftalekalender fuld af møder for det næste kvartal.- Desuden en del vigtige noter.

Vh. Kurt Bjerretroft
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Elmand Elmand skrev:

Har desværre ikke backup på Google
Vh Kurt Bjerretoft

Så er det en god ide at få oprettet, når du får en ny telefon Wink
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:23
Ved ikke om det kan lade sig gøre uden brug af touchscreen, og har ikke selv brugt det:

Så kan data måske overføres til din anden OnePlus 3T ??

Mvh. JørgenT
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:27
Men ellers måske hvis du kan "fjernstyre" på et OTG kabel med extern mus+tastatur:

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu