recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth
    Sendt: 02-April-2019 kl. 15:33
Hej alle , har lige et lille spørgsmål , jeg har en Acton Marshall bluetooth højtaler pludselig virker bluetooth ikke mere.Man kan lige ane, at den spiller når jeg jeg sætter min iPhone til med et kabel spiller den fint.Kan bluetooth gå i stykker ??   Hilsen Bo   
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 17:23
Har du skruet ned for lyden på mobilen?
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2019 kl. 08:42
Hej , nej den er skruet helt op , må nok nøjes med et kabel , det går nok også.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2019 kl. 12:12
Min mobil (S8, android) kommer med en advarsel, når jeg skruer for højt op for Bluetooth lyd. Den skal jeg trykke OK til og så helt op på max for at lydstyrken passer.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 10:42
Hej igen , har fundet løsningen , man glemmer Acton på Iphonen slukker Iphonen helt , starter den op igen parrer Acton og IPhone igen så funker det igen , det virkede her. Hilsen Bo
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 12:32
Normalt er det tilstrækkeligt at “gemme” bluetooth enheden én gang på iPhonen, så husker den den næste gang du tænder for Acton højttaleren. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu