|
Monitor Audio Silver RXW 12 Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Speaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2017 Sted: Spentrup Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2019 kl. 19:40 |
Sælger en 12' subwoofer med en 500w RMS forstærker
Den er blank hvid med hvid front stof og i flot stand Den er 5 år gammel og virker selvfølgelig perfekt Redigeret af Speaker - 03-April-2019 kl. 19:30 |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lækker subwoofer du har der :)
Den sidste købte jeg for 2000kr, og skulle finde transport fra Jylland. Sig endelig til hvis det er interessant.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
Speaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2017 Sted: Spentrup Status: Offline Point: 144 |
Det var godt nok billigt
Det bliver den nu ikke solgt til Langt fra
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Allrightythen.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Hvis det er en RXW 12 var nyprisen omkring 6000. Det er de nye modeller med indbygget rumkorrektion der koster 11000.
|
|
![]() |
|
Du har næsten ret, det var 6500-det var godt nok billigt
Jeg beklager min begyndende Alzheimer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |