recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - eh tw3200 lampe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

eh tw3200 lampe?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: eh tw3200 lampe?
    Sendt: 11-April-2019 kl. 18:50
Hej

Tak for svar. Epson har har fået besked om problemet og de vil gerne have den ind og kigge på den. Det får de så. Så må vi se hvad de siger til det. Med lidt held renser de den for mig.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2019 kl. 15:07
Jeg kunne ikke lade være, så jeg googlede og allerøverst finder jeg dette - en original lampe (i et uoriginalt hus) til 1325,- svenske kroner, altså under 1000,- danske. Og det kan garanteres findes endnu billigere, hvis man leder længere end 10 sekunder, som jeg Smile


(EDIT - belys.se's danske afdeling hedder projektorpaerer.dk og der koster den 1177,- DKK. Hos Relight24.com koster org. lampe i hus 1018,- DKK og løs org. lampe 946 DKK, så det kan sgu dårligt betale sig blot at bytte lampen).

Om det så er værd at forsøge at tømme maskinen for splinter, med risiko for alle mulige underlige bivirkninger, må du selv afgøre. Maskinen er lige nu fyldt med hundredevis af kviksølvsforurenede stumper, som du ikke skal røre, ej heller inhalere dunsten fra, og du må ikke støvsuge dem med en almindelig støvsuger!


Redigeret af jacobe - 11-April-2019 kl. 15:58
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2019 kl. 17:42
Hej

Så sprang lampen i min projektor. Altså sprang "i luften". Så nu er projektoren fyldt med glas splinter. Er der nogen der har erfaring med om der er værdt at købe en ny lampe så?

En ny lampe koster 2400,- med hus. Det synes jeg et lidt pebret, så jeg tænkte på om man ikke kunne få en "pære" og sætte i huset og spare lidt der? Det er en Epson eh tw3200.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu