recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Philips Hue Bridge v2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Philips Hue Bridge v2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Philips Hue Bridge v2
    Sendt: 10-April-2019 kl. 19:07
Hejsa

Jeg har efter installation af GU10 LED'er i hele hytten en del Philips Hue bridges tilovers. Der er tale om v2, altså den firkantede med runde hjørner.



Pris 210 dkr / stk.

Kan sendes på købers regning

Kontakt på zkiifreak@gmail.com

Kan afhentes i Roskilde. Virum eller Gentofte i dagtimerne.


Redigeret af ZkiiFreak - 10-April-2019 kl. 19:23
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 19:17
hej. Hvor i landet kan den evt hentes?
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2019 kl. 19:22
Vi er i Roskilde ;) Virum eller Gentofte I dagtimerne.
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2019 kl. 07:26
Bump
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2019 kl. 22:12
Der er stadig nogle tilbage Big smile
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2019 kl. 23:50
Dette er off topic - og temmelig uhøfligt at stjæle din tråd. Men kan jeg på nogen måde få dig til at tage et billede af en strømforsyning tilhørende en bridge? Jeg har fået blandet en 4-5 strømforsyninger og kan ikke identificere den korrekte til min bridge.

På forhånd tak.

Vh

Christian
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 07:04
Oprindeligt skrevet af Samsung_M Samsung_M skrev:

Dette er off topic - og temmelig uhøfligt at stjæle din tråd. Men kan jeg på nogen måde få dig til at tage et billede af en strømforsyning tilhørende en bridge? Jeg har fået blandet en 4-5 strømforsyninger og kan ikke identificere den korrekte til min bridge.

På forhånd tak.

Vh

Christian
Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu