|
NAD t175 forforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lockdown ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2019 Sted: Kolding Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2019 kl. 23:45 |
Hej
Jeg syntes min forforstærker knalder lidt i højtalerne når jeg skifter input, nogen der kan have en ide om hvad det kan være? Jeg har senere fundet ud af at det ligesom clipper fra toslink når jeg streamer et eller andet, kan det evt begrænses med elektronik eller andet? Det er således ikke NAD der gør det, for når jeg hører musik fra pc er der intet
Redigeret af lockdown - 19-April-2019 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slid.
Skidt i omskiftere. Slidte relæer osv. Nok ikke noget der har betydning, med mindre det brager løs og ødelægger højttalerne.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
![]() |
|
lockdown ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2019 Sted: Kolding Status: Offline Point: 93 |
hvad skal jeg bruge den pdf til?
|
|
![]() |
|
tak, hvordan renses de?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Linket var til Mufti.
Klaus
|
|
![]() |
|
jo, men kan de renses de omskiftere du snakker om?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5300 |
Jeg har ikke nærlæst diagrammet, men har en fornemmelse af at der ikke er mekaniske omskiftere eller relæer til input select. ![]() Mon ikke det sker rent elektronisk igennem DSP/andre IC'er ?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jeg snakker ikke om omskiftere, det var Mufti der skrev om dem. Omskiftere der ikke findes nogen af i din forstærker. Mit bud er at opstår lydene i forforstærkeren er der intet at gøre ved det, men er de et produkt af forskelligt tilsluttet udstyr (signalkilder og effektforstærker), kan der muligvis gøres noget ved det. Har lydene altid været der, eller er det noget der er kommet til efter noget tid? Har du sat andet udstyr til forforstærkeren? Hvad har du af komponenter sluttet til forforstærkeren (beskriv dit setup)? Er det altid at lydene kommer? Er det ved alle kilder? Klaus
|
|
![]() |
|
hej Jørgen, tak, men jeg har intet at bruge den manual til, måske der bare skal et nyt modul i, men kan jeg mon stadig komme dem? tror et mdc am 200 passer, må snakke med hifiklubben
|
|
![]() |
|
nej der er intet kommet til, tror måske snarere at der måske skal et nyt modul til hvis jeg da stadig kan købe det, tror også et mdc am 200 passer, må jo snakke med Hifiklubben
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ja ja. Jeg havde ikke googlet modellen. ![]() ![]() ![]() Redigeret af Mufti - 19-April-2019 kl. 16:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |