recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power pris forvirring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Power pris forvirring

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 21:01
Du skulle have holdt på din ret. Når de lover prisgaranti, så har de da også bare at holde den. Så er det da lige meget om det er under halv pris. 

Redigeret af Nagash - 18-April-2019 kl. 21:04
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1030
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 20:57
Lige nu står sættet til 6990,- på Power's hjemmeside...

Frank
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 20:41
Jeg har det sidste stykke tid kigget på en Sony ST5000.

For et par uger siden kostede den vist 5600kr i Power, jeg var dog ikke hurtig nok til at slå til.

Så i onsdags besluttede jeg at køre forbi Power på vejen hjem.

Onsdag morgen stod den til 6999 på power.dk
Jeg havde samme morgen set den hos wupti til 6699kr, så tænkte at man kunne få den til samme pris i power. De har jo deres pris robotter osv.

Hmmm i selve power stod den til 7999 på deres elektroniske prisskilt. Synes ellers deres reklamer påstår at det er samme pris på power.dk og i butikken. Jeg fik fat i en sælger, som kunne fortælle at prisen var helt forkert. Den skulle være 13.999kr. Jeg checkede så på power.dk, der stod den så nu til 13.999kr.  

Nå umiddelbart så burde det jo ikke være et problem, da Power reklamerer med at de matcher prisen. Så forventede stadig de ville sælge den til 6699kr. Det ville sælgeren ikke, da den jo kostede meget mere, det var alt for stort pris afslag.

Der mistede jeg lidt tiltroen til power. Jeg skulle også have en del andre dyre varer, men besluttede at når de ikke har styr på deres priser, samt de ikke holder hvad de siger i reklamerne. Så er det nok ikke stedet jeg havde lyst til at handle i.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu