recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: M2Tech HiFace Two USB->S/PDIF
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: M2Tech HiFace Two USB->S/PDIF

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: M2Tech HiFace Two USB->S/PDIF
    Sendt: 19-April-2019 kl. 18:50
Jeg har sådan en liggende som jeg ikke rigtig bruger så hvis nogen er interesseret så giv et bud.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2019 kl. 12:29
bump
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2019 kl. 20:57
har selv en, så kan kun hjælpe med en vurdering og et tip:

Smid den til salg til 600 kr på dba. I medvind og ned af bakke kan du også få 750 kr for den, men 5-600 kr er en mere realistisk pris. 

Fremragende produkt.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

har selv en, så kan kun hjælpe med en vurdering og et tip:

Smid den til salg til 600 kr på dba. I medvind og ned af bakke kan du også få 750 kr for den, men 5-600 kr er en mere realistisk pris. 

Fremragende produkt.

Noteret. Tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu