recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtube-afspilning iPhone SE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtube-afspilning iPhone SE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Jacob Steen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youtube-afspilning iPhone SE
    Sendt: 21-April-2019 kl. 22:02
Hej igen - Og tak for tips.

Jeg afinstallerede App'en og genstartede mobilen - Ny App - Og nu fungerer det igen.Thumbs Up

Mange tak for råd og vejledning.Smile
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2019 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Jacob Steen Jacob Steen skrev:

Hej
Min iPhone SE er begyndt på ikke at ville afspille videoer via Youtube-App'en.
Den står bare og 'buffer'. Hvad kan være galt?
Er det opløsningen der er for høj til skærmen?
Mvh. Jacob
Et gæt - hvor mange apps har du åbnet i baggrund?
Selvom de ikke tager CPU resurser fylder de i hukommelse, så alt til sidst kan blive trægt.
Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2019 kl. 16:13

 Det kan næppe være opløsningen, afspiller fint UHD på min telefon, tablet og FHD TV, har du prøvet at afinstallere App'en  genstarte telefonen og hente den igen.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jacob Steen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2010
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2019 kl. 12:51
Hej
Min iPhone SE er begyndt på ikke at ville afspille videoer via Youtube-App'en.
Den står bare og 'buffer'. Hvad kan være galt?
Er det opløsningen der er for høj til skærmen?
Mvh. Jacob


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu