|
Elgiganten og 3 forsøg på rep. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super grotesk af Elgiganten at håndtere sagen på denne måde. De kan ikke have to forskellige afdelinger med to forskellige holdninger til, hvad der er "forsøg". Jeg er ret overbevist om, at der må være tale om kommunikationsbrist/fejlfortolkning/misforståelser i Elgiganten i dette tilfælde.
Faktum er - Dit produkt har været sendt til reparation 3 gange.. Hvorvidt den "fantastiske" afd i Elgiganten vurdere det som forsøg eller ej, det er ubestrideligt. Og her vil de, efter min overbevisning, ryger i gevaldige problemer med en sag hos forbrugerklagenævnet, såfremt det kommer dertil. Så det er mig komplet uforstålig, at de selv henviser dig til det samme, ud fra hvad du har fortalt herover. Din sag vil uden tvivl gå rent hjem, alene på den tåbelige holdning fra Elgiganten. Men for fanden hvor er det sørgelig du skal tvinges ud i det og så med det argument.. Hvis det var mig, så tror jeg (bemærk, tror, da jeg ikke er sikker på jeg ville have tålmodighed til det alligevel). Så ville jeg nok forsøge at få et eller andet "fornuftigt tænkende individ" i tale i Elgiganten. Det burde eksistere, (selvom man godt kan være i tvivl med det du fortæller). Hvis jeg vurderede med mig selv, at det gider jeg ikke spilde mere tid på, så ville jeg oprette den sag i løbet af 10 sekunder. Jo før jo kortere tid skal du vente. Og så er det ellers med at få udbredt budskabet om Elgigantens holdning til "forsøg", indtil de får korrigeret deres retningslinjer internt, for der er det helt galt. Skulle de ske, at de godt kan se, deres holdning er helt galt skruet sammen, så ville jeg også forvente, at de korrigere sagsudviklingen i din situation, og slevfølge acceptere at du hæver købet.. (Bemærk, du skal skrive til Elgiganten, at du ønsker at hæve købet. Acceptere de ikke dette, så kør sagen, og skriv det samme til forbrugerklagenævnet). Lige et par spørgsmål: De gange produktet har været sendt afsted.. Har det været hos "autoriseret" Apple værksted udvalgt/i samarbejde med Elgiganten? Har dette "værksted" kunne konstatere fejlen, men ikke kunnet udbedre den? Eller har de slet ikke kunnet konstatere fejlen? Forudsat at svar til disse spørgsmål selvfølgelig er som det skal være. Så står jeg ved alt ovenstående. |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3285 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er satme god karma
|
|
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
|
|
Dennis_m
Bruger Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har siddet med ansvar for reklamationer i en Elgiganten butik i 7 år, så kan måske give lidt råd :)
Du har dit på det rene, virker til at du gør det rigtige, men i langt de fleste tilfælde vil Elgiganten følge den vurdering værkstedet har givet, og konkludere at der ikke er fejl på telefonen, hvis værkstedet ikke kan replikere den. Uanset om det giver en sag i forbrugerklagenævnet. Også fordi, at ombytter Apple på garantien, er det gratis for butikken, vil de ikke det koster det for butikken at ombytte. Der bliver oprettet mange sager mod dem der, men de vinder også flere end de taber. Skriv til Jakob reland jakob.reland@giganten.dk ham der sidder med forbrugerklagenævnssager på backoffice, med servicenr og dokumentation for fejlen, også ham butikken kan rådføre sig hos ved tvivlssager. Kan være han kan se at der er et problem. Og løser sagen før den bliver større. |
|
Papa pugh
Ny bruger Oprettet: 24-April-2019 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja det har jeg, men jeg har ikke fundet nogen løsning, for de fejl jeg har fundet, der har der været en fællesnævner, og det er der ikke her. Servicecenteret skrev i deres rapport at det måske var en gammel icloud sikkerhedskopi der lavede fejlen, så jeg har endda prøvet at sætte den op som en helt ny telefon, men det hjalp heller ikke.
|
|
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du prøvet at søge på nettet efter om der er andre der har samme fejl du oplever?
|
|
andmm
Bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring evt. til Apple support. Det har jeg før gjort efter Elgiganten afviste en reparation af en strømforsyning hvor ledningen var gået op. Dog var min Mac købt direkte af Apple, men de sagde først at jeg kunne indlevere dem til deres servicepartnere.
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
Papa pugh
Ny bruger Oprettet: 24-April-2019 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er et udemærket svar, men human ligger ikke lige i nærheden, og de tester den givetvis på samme måde, og det er ikke muligt at filme fejlen, da den dukker op helt tilfældigt, og ikke gentager sig umiddelbart efter.
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå i Humac og spørg om de kan hjælpe. de må og skal tage imod alle apple garanti sager.
Eller prøv at dokumenter/film problemet når det opstår. |
|
Papa pugh
Ny bruger Oprettet: 24-April-2019 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil han, for det er ham jeg venter skrifttlige svar fra. Ham fra service spurgte nemlig på mine vegne, efter jeg bad dem om at gøre bare et eller andet, i stedet for bare at afvise blankt.
Jeg er med på at faglighed og service er lidt en by i Rusland for Elgiganten og andre store varehuse, men det her er sgu lidt dumt, specielt når jeg har forsøgt at hjælpe dem med den erfaring jeg selv har fået efter mange år i branchen, som fx. at have en dialog med deres værksted, så de ikke bare laver den normale stresstest af telefonen osv.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers bed om at komme til at snakke med varehuschefen.
Hør om han virkelig vil kører en sag på det. |
|
Papa pugh
Ny bruger Oprettet: 24-April-2019 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er godt du siger det, for jeg har faktisk bedt om det, men har ikke fået det endnu, og havde helt glemt det. Så mange tak for det😉
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4898 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har dokumentation i orden.
Dog vil jeg bede butikken om et skriftligt svar fordi du ønsker at klage. Og så bare få klaget.
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |