recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hæve gulvhøjtalere 30-40 cm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hæve gulvhøjtalere 30-40 cm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hæve gulvhøjtalere 30-40 cm
    Sendt: 12-Maj-2019 kl. 13:57
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2019 kl. 14:52
Byg en solid base i mdf og fyld den med sand.

Den kan males i alle farver, så den passer til stuen og dine højtalere.Smile
Til top
/morten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér /morten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2019 kl. 13:29
Hejsa,

har I nogle gode forslag til hvordan jeg får gulvhøjtalere hævet 30-40 cm. i højden på en måde der er stabil og til at holde ud at se på ?
De fleste gulvmodeller jeg er faldet over er 80-100 cm i højden - jeg har brug for at få diskanterne op i i en fornuftig lytteposition der passer til den højde jeg har når jeg sidder og spiller klaver hvilket er omkring 130 cm.

VH Morten
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu