recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Auktion: SVS sub, DLS M66 højttalere, DLS sub m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktion: SVS sub, DLS M66 højttalere, DLS sub m.m.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Auktion: SVS sub, DLS M66 højttalere, DLS sub m.m.
    Sendt: 01-Maj-2019 kl. 05:10
Følgende auktioneres væk:
SVS PB12-Plus subwoofer i ege-finér. Pæn og velholdt. Supra SubLink subwoofer-kabel medfølger, samt  strømkabel og skum-plugs til porte.
Mindstepris kr. 2.000, budforøgelse mindst kr. 100

DLS M66 gulvhøjttalere i Rosewood, UBRUGTE, i pæn stand! AudioQuest Type 4 HyperLitz højttalerkabel, samt 8 stk. bananstik og 8 stk. spikes/afkoblingsfødder medfølger.
Mindstepris kr. 3.000

DLS 3.10 subwoofer i silkemat sort, pæn og velholdt.
Mindstepris kr. 1.200, budforøgelse mindst kr. 50

DLS RC55 centerhøjttaler. Hvidmalet (hjemmegjort!) og kunne trænge til en opfriskning :-)
Mindstepris kr. 300, budforøgelse mindst kr. 25

Sony STR-DH720 surroundreceiver. Pæn og velholdt, inkl. fjernbetjening, kalibreringsmikrofon og strømkabel.
Mindstepris kr. 250, budforøgelse mindst kr. 25

Billeder kan ses her:

Betingelser:
Tingene skal som udgangspunkt afhentes i Silkeborg. Enten af dig eller en fragtmand. (jeg kan anbefale fragtopgaver.dk hvis du ikke har mulighed for at hente)
Kontant betaling ved afhentning (forudbetaling accepteres også Wink)
Der kan KUN afgives bud i forum! INTET andet accepteres.
Ved bud afgivet inden for de sidste 5 minutter, forlænges auktionen med 5 minutter for hvert nyt bud, indtil der ikke har været bud i 5 minutter. (forumindlæggets tid er gældende!)
Auktionerne løber alle sammen til den 13. maj klokken 21:00


Redigeret af mureren - 03-Maj-2019 kl. 04:33
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2019 kl. 09:54
Hej Mureren.

Ville der kunne være mulighed for at du kan bringe subwooferen til molslinien? Så kan jeg få den bragt derfra. 

Mvh. Brolæggeren
Mvh. l'Blundt
Til top
Schumacher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Schumacher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2019 kl. 11:58
byder 3000kr for de DLS M66

Mvh Christian


Redigeret af Schumacher - 01-Maj-2019 kl. 11:59
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 06:30
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Hej Mureren.

Ville der kunne være mulighed for at du kan bringe subwooferen til molslinien? Så kan jeg få den bragt derfra. 

Mvh. Brolæggeren


Hej Brolægger
Der er to subwoofere på auktion, hvilken af dem mener du?
Har du prøvet at udbyde opgaven på fragtopgaver.dk?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 10:28
Jeg hentyder til SvS'en.
Jeg har ikke overvejet at udbyde opgaven.
Kender en der kan tage den med fra Molslinien. Så hvis det er muligt at levere den der, byder jeg gerne.
Mvh. l'Blundt
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2019 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Jeg hentyder til SvS'en.
Jeg har ikke overvejet at udbyde opgaven.
Kender en der kan tage den med fra Molslinien. Så hvis det er muligt at levere den der, byder jeg gerne.


Det er nok ikke umuligt, men det kommer da an på det endelige bud.
Umiddelbart tror jeg det er billigere med fragtopgaver.dk (nu er der nok snart nogen der tror jeg reklamerer for dem...det er altså ikke tilfældet!).
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 03:30
Hvorfor er der biwire-kabler og strømkabel med til M66'erne?
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 04:39
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvorfor er der biwire-kabler og strømkabel med til M66'erne?


Strømkabel.....sshhh.....copy/paste fejl LOL
Er rettet!

Med hensyn til biwire, så bruger DLS generelt vist ikke den mulighed. (godt set Clap)
Men som også tidligere beskrevet, er højttalerne ubrugte, og jeg havde bare kablet tilovers, derfor kom det med i "pakken". Har slettet "biwire" fra teksten, så det ikke forvirrer yderligere.

Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 13:41
Det er godt det ikke er den rigtige farve, for ellers blev jeg nødt til at byde
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er godt det ikke er den rigtige farve, for ellers blev jeg nødt til at byde


Folie
Maling
Autolak
Solbriller
Alt sammen løsninger på dit opdigtede problem Wink LOL
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 13:56
Jeg synes godt nok det ville være helligbrøde at male sådan et par smukke højttalere. Desuden har jeg lige brugt seks stærke på en ny/brugt projektor, så det går ikke. Jeg ved godt, at du gerne vil have prisen op
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Det er nok ikke umuligt, men det kommer da an på det endelige bud.
Umiddelbart tror jeg det er billigere med fragtopgaver.dk (nu er der nok snart nogen der tror jeg reklamerer for dem...det er altså ikke tilfældet!).
Jeg tror vi skriver forbi hinanden. 
Mvh. l'Blundt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu