|
Advarsel mod Aquaman |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2019 kl. 12:04 |
Lejede den i går i iTunes Store
Den perfekte film... hvis du er 10 år Det er som om, den er skrevet af og til teenagere Latterlig hele vejen... på den dårlige måde Og så varer den næsten to en halv time ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har fandme 7,1 på IMDb
![]() Jeg venter til den er i 2 for 100 eller 3 for 200 hos CDON, og jeg har et gavekort ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Bonusinfo: Mit internet gik ned præcist halvvejs i filmen
Og jeg var godt tilfreds ![]() Så dog filmen færdig efter lidt tid (det var min pligt, så jeg kan advare andre...) |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Synes det var ganske udmærket underholdning.
Det er meningen/stilen at den skal være over-the-top 80'er-agtig, hvilket går hen over hovedet på mange. Hvis man ikke kan lide den slags (eller er for ung til at have oplevet 80'er action blockbustere), så skal man nok holde sig væk.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Jeg kunne også, godt lide den. Men har jo også, set alle de fede film fra 80'erne.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
|
|
![]() |
|
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Hvis man forventer 12 vrede mænd når man ser sådan en film er man måske også selv lidt uden om det.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Jeg synes også den var ringe. Jeg var træt af at have købt den.
|
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
Helt enig.... Så dårlig en film
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
En advarsel er måske lige voldsomt nok. Tror det handler meget om hvad man går ind til når man ser en film.
Jeg kan sagtens se, at den ikke vinder nogle præmier for historie eller dybde, men jeg var fint underholdt. En del af oplevelse for mig er også lyd/billede i biografen og der leverede den (dog med for meget dyb bas til min smag)
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12336 |
Det tror jeg ikke der er nogen her, der gør. Det er bare sjovt at DCEU er så ringe i forhold til MCU. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |