recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer - CI vs CI+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer - CI vs CI+

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer - CI vs CI+
    Sendt: 05-Maj-2019 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Der er en fordel, men den er for udbydeene, der kan  styre hvad der må optages.


Sikke noget

Man kunne også kalde det CI- .....
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Der er en fordel, men den er for udbydeene, der kan  styre hvad der må optages.


Sikke noget
Steen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 13:11

 Der er en fordel, men den er for udbydeene, der kan  styre hvad der må optages.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 12:36
Ville formode der var en fordel ved CI+ men det lader ikke til at være tilfældet
Steen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 12:31
Hvis det ikke giver problemer, er der ingen grund til skift.



Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 12:24
Tak for det Radiomanden, så holder jeg roligt fast i mit gamle CI modul
Steen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 11:54
 
 De bruger ikke i øjeblikket CI+, hvilket også er godt hvis der optages fra TVet, det kan nemlig give problemer med at optage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 11:49
Jeg var forbi Boxers kundeservice, for at finde ud af om det ville være en fordel for mig, at udskifte mit CI modul med et CI+ modul.
Mit TV er et SonyKD-49XD7005, og på Boxers side over godkendte TV figurerer mit som 1.3 - hvad det så end betyder.
Vil det være en fordel at udskifte mit nuværende CI modul med et CI+ modul, og på hvilken måde?

Tak
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu