recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SMS fra fremmed om natten OK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SMS fra fremmed om natten OK?

 Besvar Besvar Side  123 12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SMS fra fremmed om natten OK?
    Sendt: 08-Maj-2019 kl. 11:57
I nat 01:40 fik jeg en SMS fra en ukendt person om en af mine annoncer på dba
Her til morgen spurgte jeg ham så i en SMS hvorfor han mente, at det var OK at sende en SMS om natten
Svar: Han vidste da godt at han ikke skulle ringe om natten, men en SMS var da ikke anmassende
Overdriver jeg, eller mangler han almindelig opdragelse?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2010
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:00
Du overdriver, min mobil er på total lydløs (ingen vibration), med undtagelse af "stjerne" kontaktpersoner, dvs. familie, i tilfælde af krise. 

Det må være din pligt at sætte din mobil på lydløs, du kan jo bare vente til med at svare til næste dag. 

Det er da på højde med at modtage en mail, hvilket naturligvis også er ok at modtage om natten. 
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:02
Præcis
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:03
Jeg ville aldrig selv kontakte nogen på anden måde end mail sen aften eller nat.

Når det er sagt, er vibration og lyd slået fra på min telefon når jeg går i seng, så jeg opdager ikke hvis jeg forsøges kontaktet. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:15
Bonusinfo: Kun lyd fra kontakter om natten
Men jeg blev sgu vred
Nå, det kan da være at han ikke gør det igen
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:22
Er det ikke derfor "Forstyr ikke" findes og kun dem som er favoritter vil telefonen give lyd fra sig. Jeg har sat min til "Forstyr ikke" fra kl 22:00 - 07:00, så tænder skærmen ikke, den ringer ikke og bipper ikke. Så kan jeg svarer på SMS, Messenger beskeder osv når jeg vågner. Jeg skal heller ikke "huske" at slå det til/fra, da den gør det selv.

Redigeret af Hbar - 08-Maj-2019 kl. 12:23
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:37
Jeg forstår ikke problemet??

Det er jo ikke en som står og ringer på din dør...
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 12:42
Må han så heller ikke sende en mail til dig om natten?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 13:32

 Hvis det er et problem, så er det da også et problem at skrive her på forummet, for du får en Mail om at der er et svar og den kan da også komme på et for dig ikke passende tidspunkt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 13:43
Det der med at få mails om svar på fora gør jeg godt nok ikke i.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 13:55
Er du sur fordi du har Thunderstruck til at afspille når du får en SMS..Wink
Ellers må jeg indrømme jeg ikke kan se problemet.

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 14:00
Jeg får ikke mail om ny besked...
Godt så, så er det kun mig der mener at det er ubehøvlet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu