recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fastspeed - erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fastspeed - erfaringer

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 23:24
Jeg har idag skiftet fra Yousee til Fastspeed - det gik fuldstændig smertefrit, routeren blev sendt til mig før tid, signalet var aktivt på det tidspunkt jeg var lovet (idag) og tilslutningen af den nye router gik perfekt. Jeg kontaktede deres kunde support idag via mail omkring fast IP da jeg bemærked de kørte med CGNAT og jeg skulle bruge en fast IP til min Plex, og en time efter var den blevet tildelt og jeg kunne genstarte routeren hvorefter min Plex med detsamme var online. Jeg får samme hastighed nu hos Fastspeed som før hos Yousee, omkring 400mbit som er det vores anlæg kan trække (mit gamle Yousee abonnement hed officielt 300mbit, men idag tilbyder Yousee faktisk kun 150mbit på vores anlæg) - abonnementet hos Fastspeed hedder også officielt 300mbit da det var maks TDC kunne tilbyde Fastspeed at sælge på vores anlæg. Routeren virker også til at være ganske fornuftig, jeg får næsten 300mbit over 5ghz wifi til min mobil ved en speedtest. 

Alt i alt er jeg super tilfreds med Fastspeed - havde jeg skrevet til Yousee via deres kundeservice omkring ændring til fast IP havde der formentlig først gået 2 uger inden de overhovedet svarede og så et par uger mere før de kunne lave ændringen :D 


Redigeret af spawn - 11-Marts-2020 kl. 23:28
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2020 kl. 03:15
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg kontaktede deres kunde support idag via mail omkring fast IP da jeg bemærked de kørte med CGNAT og jeg skulle bruge en fast IP til min Plex, og en time efter var den blevet tildelt

...

havde jeg skrevet til Yousee via deres kundeservice omkring ændring til fast IP havde der formentlig først gået 2 uger inden de overhovedet svarede og så et par uger mere før de kunne lave ændringen :D 


Yousee kører kun med offentlige adresser. Dvs. der er ingen grund til at kontakte dem i den forbindelse.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu