recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Nest Hub:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Nest Hub:

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Nest Hub:
    Sendt: 22-Maj-2019 kl. 15:20
Har fået Google Nest Hub ind ad døren og førstehåndsindtrykket er rigtig godt. Er overrasket over hvor lille og elegant den er. Så snart man starter den op opdaterer den, så den understøtter Dansk. Hvis der er noget jeg kan prøve eller andet, kan i lige sige til.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 15:39
Hvad bruger man den til ?

Tænker at svaret kommer fra smartphone, sonos kan også.

Har man brug for skærmen ?

Kunne godt bruge nogle indput

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 15:59
Det er som en slags Google Home bare med skærm og et skræddersyet OS til skærmbrug.

Skærmen er rigtig smart, da man kan sige til den at den skal finde en opskrift, afspille en video på skærmen, styre dine Hue Pærer, jeg bruger den også til Tado, til billedramme og meget andet som jeg ikke har prøvet endnu:)

Jeg blev også tilmeldt noget Duo opkald, det skal jeg lige have testet noget mere.




Redigeret af Bjur - 22-Maj-2019 kl. 16:01
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 17:22
Super fed enhed. Jeg skal også have en. 

Der er dog først salgsstart i DK d. 28. maj. Hvordan har du fået den så tidligt? Hvor har du bestilt?

Bruger du den også til at styre dit lyd derhjemme? (Sonos, chromecast, el. lign.)

Fed tråd i øvrigt. Godt initiativ. 


Redigeret af AndreasP - 22-Maj-2019 kl. 17:33
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 18:34
Ja den er ret lækker. Har købt i USA og har købt en ekstra som ikke er taget i brug endnu. Ja, chromecast skal den også styre men Sonos er ikke kommet med GA på Dansk endnu, så det kan den vidst ikke. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 19:30
Sonos kan sagtens køre GA på dansk

Man skal bare først lige skifte land til USA.  Og så tilbage igen.   Så kører det.

Men GA kan ingen danske tjenester 

Men svare på alt muligt samt styre HUE, Harmony remote og lidt basalt Sonos
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 20:08
Sk.de godt. Behøvede ikke engang at skifte tilbage, de sagde ellers det først kom til efteråret. Det kører bare:) Så skal jeg bare have Nest til at spille sammen med Sonos og Google Home. 
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 22:09
skær lige ud i pap hvordan i fik Sonos til at virke , fordi min siger også det ikke er klar endnu , er rigtig glad for min og lidt cool man kan sige hey google start roomba 😉
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 22:18
log ind på Sonos konto
Tilføj GA
Den virker på dansk
Skift land tilbage og alle danske tjenester virker.

Der skal også oprettes en GA konto samt app 
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2019 kl. 22:36
løst

Redigeret af ekelund - 22-Maj-2019 kl. 22:43
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2019 kl. 14:28
Ingen danske tjenester - mener du dermed også Spotify? Ved du i øvrigt om man kan styre Sonos PLAY:1, 3 og 5 udelukkende med Google Home? 
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2019 kl. 14:59
Jeg har prøvet med Youtube Music og det virker fint på Dansk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu