recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Nest Hub:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Nest Hub:

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 05:55
Oprindeligt skrevet af acidman acidman skrev:

Ingen danske tjenester - mener du dermed også Spotify? Ved du i øvrigt om man kan styre Sonos PLAY:1, 3 og 5 udelukkende med Google Home? 

Mener jeg ikke du kan, jeg har rodet lidt med yonomi. Der kan jeg få de gamle sonos højtalere til at reagere. Har ikke nogen sonos beam eller Sonons play One. Så ved ikke om de kan virke som mellemled mellem de gamle sonos og GA.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 10:00
Hmm idag da jeg prøvede GA på Dansk på Sonos vil den ikke afspille YouTube Music eller Spotify. Nogen der ved hvordan man fixer det? 
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 16:32
problemet løst



Redigeret af OleRas - 09-Oktober-2019 kl. 12:39
/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu