recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film jeg aldrig har set
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film jeg aldrig har set

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film jeg aldrig har set
    Sendt: 03-Juni-2019 kl. 17:00
Er der en kendt film, du af en eller anden grund ikke har set?
Skriv meget gerne hvorfor du ikke har set den
Lad mig starte: Jeg har aldrig set Waterworld, nok fordi jeg havde det svært med Kevin Costner i halvfemserne
Nu kommer den snart som UHD... men er den værd at se eller ligefrem købe?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2019 kl. 17:09
Næh.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 00:30
Joh
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 04:52
Næh
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 07:12
Tjoh...

Måske...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 07:52
Ringenes herre.
Jeg har set den første, men det var over 3-4omgange da den var så kedelig at jeg faldt i søvn.
10år senere prøvede jeg igen, magtede ikke at se den første færdig.

På trods af at jeg er vokset op med starwsrs siger det mig ikke så meget, jeg har ikke set andet end de seks første film. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 09:33
Samtlige Avengers-film. Jeg kom aldrig med på vognen og nu orker jeg ikke at starte. Jeg tror egentlig, at det bunder i, at Nolans Batman-trilogi satte punktum for mit vedkommende. Jeg har svært ved at se nogen superhelte-film matche eller overgå Nolans film.

For mit vedkommende må denne æra af superhelte-film godt snart slutte. Jeg vil meget hellere se en god film fra Pixar Smile
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 12:02
Tja marvel hægtet mig af efter doctor strenge, da de spytter for mange film ud til jeg kan nå se resten desværre.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Er der en kendt film, du af en eller anden grund ikke har set?

Nope
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 13:16
Alle Star Wars film.
Gøgeredden
Fightclub
Ondskabens hotel

Det er nok de mest hyppede film jeg endnu aldrig har fået set
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Samtlige Avengers-film. Jeg kom aldrig med på vognen og nu orker jeg ikke at starte. Jeg tror egentlig, at det bunder i, at Nolans Batman-trilogi satte punktum for mit vedkommende. Jeg har svært ved at se nogen superhelte-film matche eller overgå Nolans film.

For mit vedkommende må denne æra af superhelte-film godt snart slutte. Jeg vil meget hellere se en god film fra Pixar Smile


KÆTTER!

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Samtlige Avengers-film. Jeg kom aldrig med på vognen og nu orker jeg ikke at starte. Jeg tror egentlig, at det bunder i, at Nolans Batman-trilogi satte punktum for mit vedkommende. Jeg har svært ved at se nogen superhelte-film matche eller overgå Nolans film.

For mit vedkommende må denne æra af superhelte-film godt snart slutte. Jeg vil meget hellere se en god film fra Pixar Smile
+1    Der er kogt nok suppe på de ellers gode tegneserie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu