recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film jeg aldrig har set
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film jeg aldrig har set

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 15:07
Jeg synes, at MCU har været fantastisk. Alle filmene er som minimum gode, men en lille håndfuld er selvfølgelig noget mindre gode end resten (Hulken, Thor 1 og 2, Iron Man 3 og en eller to andre).

Hvilke decideret gode superhelte-tegneserie-filmatiseringer fandtes der før Iron Man? Udover Dark Knight-trilogien har der virkelig ikke været mange. MCU har fuldstændig ændret spillet og flyttet målstolperne, altså på den gode måde.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 19:46
Chicago, Moulin Rouge, LaLaLand - alle mest fordi jeg har det svært med musicals, hvor voksne mennesker spontant og uden grund pludselig bryder ud i sang.

The Artist - har faktisk købt den på DVD i sin tid, men aldrig fået den set.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 20:25
Titanic
borte med blæsten
citizen kane
de fleste best movie oscar vindere fra de sidste 20
.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 21:33
I Tyrens Tegn. Mest fordi jeg er bange for at scener fra filmen brænder sig fast i mit Oled.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

I Tyrens Tegn. Mest fordi jeg er bange for at scener fra filmen brænder sig fast i mit Oled.

Det gør de ikke for der er masser af bevægelse i scenerne
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

I Tyrens Tegn. Mest fordi jeg er bange for at scener fra filmen brænder sig fast i mit Oled.

Det gør de ikke for der er masser af bevægelse i scenerne

LOLLOLLOL Det er sgu go' humor!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 20:21
Lyder godt, så kan jeg få den set næste uge når konen er på kursus. Vi I om den har surround, så man ved om der "kommer" en bagfra eller fra siden?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Chicago, Moulin Rouge, LaLaLand - alle mest fordi jeg har det svært med musicals, hvor voksne mennesker spontant og uden grund pludselig bryder ud i sang.

The Artist - har faktisk købt den på DVD i sin tid, men aldrig fået den set.

Smid den da på! (The Artist) Den er faktisk ret god - og lidt sjov ind i mellem. Har også købt den på DVD - fik den ligeledes aldrig set, men så kom den i TV'et, hvor jeg så den.Smile

Musicals har jeg det også meget svært med - netop pga. det spontane sangudbrud!!LOL


Redigeret af mnielsen - 05-Juni-2019 kl. 21:35
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 07:54
The Artist får også en Thumbs Up herfra.
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 10:59
En masse berømte gamle film i sort-hvid. Mister interessen når farverne forsvinder. 
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 11:12
Kiss of death (Dødens kys) er også en god gammel gangster klassiker 
Med David Caruso, Samuel L. Jackson og Nicolas Cage.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 12:00
Så forleden lidt af The Thomas Crown Affair med Pierce Brosnan på BBC tv, skal have fundet den et sted og set den fra start til slut, da de 10 min jeg så fangede min interesse.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu