recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Solgt

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2019 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af hhb97b hhb97b skrev:

Ubiquiti UniFi USG Security Gateway
Ubiquiti UniFi Switch 8 (60W)

Byder 1200 + fragt.

Du er indtil videre kommet med højeste bud, så det er noteret.

Vil lige gøre opmærksom på at jeg først modtager min nye router om ca 2 uger, så kan ikke sælge denne før den nye er kommet.
BaaaaaH
Til top
hhb97b Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hhb97b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 18:18
Det er ikke noget problem for mig.
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2019 kl. 10:27
Ubiquiti UniFi USG Security Gateway
Ubiquiti UniFi Switch 8 (60W)

Byder 1300 + fragt.
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2019 kl. 13:55
Jeg smider en slut dato på, da mit nye udstyr gerne skulle komme start næste uge:
Ubiquiti UniFi USG Security Gateway
Ubiquiti UniFi Switch 8 (60W)

Fredag d. 21 Juni kl 12.00

Højeste bud indtil videre er Akawa med 1300.-

Redigeret, klokkeslæt tilføjet


Redigeret af Blank - 14-Juni-2019 kl. 23:01
BaaaaaH
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 21:48
Jeg er desværre nød til at trække i land hvad USG firewall angår.

Jeg havde fået en bekræftelse af at min nye firewall var pakket og klar til at blive sendt, men nogle dage senere skiftede de status til at den først var klar midt juli.. (Jeg var for hurtigt ude desværre, men har aldrig oplevet at det er sket, når først de skriver at varen er pakket)

60W og 150W switchen har jeg pillet ned, da jeg har skiftet dem ud, PoE passthrough switchen regner jeg med at skifte ud næste uge, og USG bliver nok først midt juli eller lignende.

Jeg skifter USG'en ud, så hvis @Akawa stadig er interesseret, så gælder deadline for 21 Juni stadig.


Redigeret af Blank - 19-Juni-2019 kl. 21:50
BaaaaaH
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 21:54
Skal først bruge hardware til august, så hvis vi kan lave en aftale der hedder afsendt senest d. 12-08 er jeg stadig interreseret i USG og Switch 8 (60 w) til 1.200?
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 16:12
Vil du komme med en status?😊

God weekend.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

UniFi understøtter alle de VLAN du har lyst til :-)
Men ja, også 101 (Til Fiber formoder jeg)

Jeg skifter router ud med PFSense.

Switche vil jeg bare gerne opgradere til en 24+8 port istedet.


Når du skriver 101 vil du ikke uddybe det lidt :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2019 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af akawa akawa skrev:

Vil du komme med en status?😊

God weekend.

Må indrømme jeg ikke helt ved hvad der sker.

De har nu rykket datoen from til slut august, så jeg har slettet ordren, og har prøvet at bestille hos en anden forhandler (Blev nok lidt irriteret over at de starter med at skrive på lager, og at de er igang med at pakke varen, til at du udsætter levering 2 måneder...)

BaaaaaH
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2019 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

UniFi understøtter alle de VLAN du har lyst til :-)
Men ja, også 101 (Til Fiber formoder jeg)

Jeg skifter router ud med PFSense.

Switche vil jeg bare gerne opgradere til en 24+8 port istedet.


Når du skriver 101 vil du ikke uddybe det lidt :)

Nagash spurgte om routeren understøtter VLAN 101, og det bekræftede jeg blot at den gjorde.
og så satte jeg () om det var fordi han ville være sikker på at routeren virkede med de Fiber udbydere som tilbyder egen router via VLAN 101.


Redigeret af Blank - 22-Juni-2019 kl. 00:32
BaaaaaH
Til top
akawa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akawa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2019 kl. 22:57
OK, lad mig venligst vide om du ønsker at sælge når/hvis du laver en ny ordre. 


Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2019 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af akawa akawa skrev:

OK, lad mig venligst vide om du ønsker at sælge når/hvis du laver en ny ordre. 



Jeg har lavet en ny ordre hos en anden forhandler, de skriver indtil videre 28/6.
Men hvis det er samme distributør de har er det nok ligevidt, men jeg holder skarpt øje :)

Men som sagt, så er switchene blevet erstattet og taget ned, så på det punkt er der ingen problemer.
BaaaaaH
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu