recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sådan undgås Apple TV app på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sådan undgås Apple TV app på Apple TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sådan undgås Apple TV app på Apple TV
    Sendt: 11-Juni-2019 kl. 08:11
Hej - et lille tip!

Det har irriteret mig, at Apple TV app'en pludselig blev aktiveret, når jeg brugte "Hjemknappen" - (den der ligner en monitor) på Apple TV fjernbetjeningen.

Først prøvede jeg at slette Apple TV App'en - men det kan man forventeligt nok ikke.

Men man kan ændre hjemknappens funktion:
Indstillinger --> Fjernbetjeninger og og enheder --> Knappen Hjem ændres til "Hjemmeskærm"

Derefter virker "Hjemknappen" igen fornuftigt - efter min mening.

Venlig hilsen
Claus


Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2019 kl. 09:01
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2019 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

https://www.recordere.dk/2019/05/tip-saadan-undgaar-du-at-hjem-knappen-aabner-apple-tv-app/

Tak fordi du også gentager dette tip - det kan ikke gøres ofte nok Wink

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu