recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Laver Bilka/Samsung skræmmekampagne mod OLED TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laver Bilka/Samsung skræmmekampagne mod OLED TV?

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

QLED fra Samsung

Hold da op hvor er det her grinereren som altid, nu sidder alle de “heldige” oled ejere og hidser sig op igen. Dette er og bliver en kampagne mod oled, det kræver ikke meget at forstå budskabet i denne kampagne, men igen er der nogen oled ejere som er så blinde eller endnu ikke vil erkende at der KAN være et problem med burn in på oled. 

Hvem benægter at der teoretisk, kan ske fastbrænding? Har du læst tråden?


Redigeret af Pede8000 - 16-Juni-2019 kl. 10:27
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:



Hold da op hvor er det her grinereren som altid, nu sidder alle de “heldige” oled ejere og hidser sig op igen. Dette er og bliver en kampagne mod oled, det kræver ikke meget at forstå budskabet i denne kampagne, men igen er der nogen oled ejere som er så blinde eller endnu ikke vil erkende at der KAN være et problem med burn in på oled. 

Jeg synes ikke det flyder over med OLED ejere i denne tråd der lovpriser deres tv uden burn in. Dermed ikke sagt, at det muligvis primært er OLED ejere der skriver.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der køres benhårdt på de fordele, som LCD-TV måtte besidde og ulemperne er kørt i glemmekassen.

Det er vel ikke anderledes end i alle andre brancher, hvor man gerne vil fremhæve sit eget produkt... Wink
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

QLED fra Samsung

Hold da op hvor er det her grinereren som altid, nu sidder alle de “heldige” oled ejere og hidser sig op igen. Dette er og bliver en kampagne mod oled, det kræver ikke meget at forstå budskabet i denne kampagne, men igen er der nogen oled ejere som er så blinde eller endnu ikke vil erkende at der KAN være et problem med burn in på oled. 

Hvem benægter at der teoretisk, kan ske fastbrænding? Har du læst råden?

Det var bare en beskrivelse af nogle oled ejere, som er herinde på forummet og som for enhver pris vil beskytte oled mod dårlig omtale. Samsung rammer helt sikkert plet og får nogle kunder på denne kampagne. Hvornår mon vi ser noget tilsvarende som prøver at slagte qled??
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:36
Jeg har aldrig set nogen benægte at det er en mulighed??!!
Nå, nok om det. Vi kommer ikke videre.

Hav en god søndag allesammen!!

Peter
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

QLED fra Samsung

Hold da op hvor er det her grinereren som altid, nu sidder alle de “heldige” oled ejere og hidser sig op igen. Dette er og bliver en kampagne mod oled, det kræver ikke meget at forstå budskabet i denne kampagne, men igen er der nogen oled ejere som er så blinde eller endnu ikke vil erkende at der KAN være et problem med burn in på oled. 

Hvem benægter at der teoretisk, kan ske fastbrænding? Har du læst råden?

Det var bare en beskrivelse af nogle oled ejere, som er herinde på forummet og som for enhver pris vil beskytte oled mod dårlig omtale. Samsung rammer helt sikkert plet og får nogle kunder på denne kampagne. Hvornår mon vi ser noget tilsvarende som prøver at slagte qled??
Hvad har det med trådens emne at gøre? Der er ingen der påstår at Oled er ufejlbarligt.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 12:08
Har haft mit LG OLED i over tre år uden burnin eller andre skavanker
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 14:14
De skulle hellere reklamere med telefoner som ikke bryder i brand eller flækker i skærmen, fremfor at skabe frygt i butikkerne på produkter de ikke selv sælger.

Redigeret af lahan - 16-Juni-2019 kl. 14:15
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

<t></t><table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" ="brd-blue"="" style="color: rgb0, 0, 0; border: 7px solid rgb43, 171, 227; font-family: UICTFontTextStyleTall; font-size: 17px;"><t><tr><td align="center">QLED fra Samsung</td></tr></t></table>

Nej
De viser en Samsung reklame

Og jeg tvivler på at største delen at Bilkas kunder har samme anstrengte forhold til QLED som visse personer har herinde

Du misforstår min hensigt. Jeg har intet imod Samsung og Qled. Men jeg har noget imod vildledende reklamer. Og det er den her reklame et klart bevis på.

Hvordan er det vildledning at fremhæve fordelene ved ens produkt ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

De skulle hellere reklamere med telefoner som ikke bryder i brand eller flækker i skærmen, fremfor at skabe frygt i butikkerne på produkter de ikke selv sælger.

LOLThumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

<t></t><table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" ="brd-blue"="" style="color: rgb0, 0, 0; border: 7px solid rgb43, 171, 227; font-family: UICTFontTextStyleTall; font-size: 17px;"><t><tr><td align="center">QLED fra Samsung</td></tr></t></table>

Nej
De viser en Samsung reklame

Og jeg tvivler på at største delen at Bilkas kunder har samme anstrengte forhold til QLED som visse personer har herinde

Du misforstår min hensigt. Jeg har intet imod Samsung og Qled. Men jeg har noget imod vildledende reklamer. Og det er den her reklame et klart bevis på.

Hvordan er det vildledning at fremhæve fordelene ved ens produkt ?
Har du læst og ikke mindst forstået hvad den annonce går ud på?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

<t></t><table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" ="brd-blue"="" style="color: rgb0, 0, 0; border: 7px solid rgb43, 171, 227; font-family: UICTFontTextStyleTall; font-size: 17px;"><t><tr><td align="center">QLED fra Samsung</td></tr></t></table>

Nej
De viser en Samsung reklame

Og jeg tvivler på at største delen at Bilkas kunder har samme anstrengte forhold til QLED som visse personer har herinde

Du misforstår min hensigt. Jeg har intet imod Samsung og Qled. Men jeg har noget imod vildledende reklamer. Og det er den her reklame et klart bevis på.

Hvordan er det vildledning at fremhæve fordelene ved ens produkt ?

Har du læst og ikke mindst forstået hvad den annonce går ud på?

Hvordan er det vildledning at fremhæve fordelene ved ens produkt ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu