|
86" LG-fladskærm til 20K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2019 kl. 09:28 |
Set i næste uges tilbudsavis fra Power: LG UM7600
Så er vi ved at være i projektorland ![]() Specs Nedturen er, at det er et IPS-panel = dårligt sortniveau |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har nok alligevel bedre virkelig kontrast og sortniveau end din PJ, med mindre du har en sortmalet hule og en super god PJ.
Jeg har længe haft den tanke at jeg ville skifte min epson ud med er stort TV når de blev til at betale. Det ser ud til at være nu eller snart.
Redigeret af Mefisto - 15-Juni-2019 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5097 |
Ville nok tage et Samsung Qled 82” 2019 model til 24.999 i Bilka istedet.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
Mefisto, min JVC X5000 i batcave lammetæver den fladskærm
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1696 |
Ja, det kan godt tænkes. Pointen var bare, at det for det fleste vil være langt nemmere OG bedre med en stor skærm frem for en PJ, - som stiller en masse krav til indretning mm, for at yde bedst muligt.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Der er stadig lang vej fra 86" til 100" +, men det er da ved at nærme sig...
En short throw laser projektor med et lærred med indbygget teknik mod lysindfald, er også en mulighed, dog kan det være en udfordring mht. evt. placering af centerhøjttaler... Inspiration: Redigeret af Supergris - 17-Juni-2019 kl. 02:21 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
85" Sony XF85 er nede i 18.000 kroner i denne uge. Den har bagbelyst VA-panel i 85" versionen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |