recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film på itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film på itunes

 Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 08:49
Har du prøvet at google om andre har problemer med det tv? evt. også i kombination med en receiver.

Hvordan er det i øvrigt med support med firmware opdatering til tv-et.

T-Duck, jeg beklager men tror bare ikke problemet ligger i dit apple tv 4KSmile problemet ligger et andet sted, også selv om du skriver dine andre kilder virker.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 08:57
Nu er jeg ikke skarpest i tysk, men jeg fornemmer i den tråd at nogle har lign. problemer med tv-et.

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 09:01
Her er en der har en Denon receiver  med lign. problem med ATv 4K

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

denne Google søgning bekræfter jeg ikke er den eneste Google søgning og og det forskellige mærker af tv og modeller der står om.

Har du læst de links?

Her drejer der sig om Vizio tv, hvad skriver de?

Problemet er løst ved:
At skifte til anden HDMI port
Slå <span style="caret-color: rgb34, 34, 34; color: rgb34, 34, 34; font-family: helvetica, arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-tap-highlight-color: rgba0, 0, 0, 0; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Full UHD Color fra på input på tv</span>
<span style="caret-color: rgb34, 34, 34; color: rgb34, 34, 34; font-family: helvetica, arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-tap-highlight-color: rgba0, 0, 0, 0; -webkit-text-size-adjust: 100%;">
</span>
Her var det et nyt kabel der løste problemet.

Det hjælper at flytte til HDMI input 3 på Sony A1, der også har problemer med 4K HDR fra andre afspillere.


Klaus
jeg har godt læst dem. Men har prøvet alle de ting intet hjælper. Men når handshake virker med alle andre enheder, så må det være ATV der er defekt. Jeg prøvede at nulstille ATV med update. Så ville den kun gå i 720p og intet andet
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Her er en der har en Denon receiver  med lign. problem med ATv 4K

jeg nu sat atv kun direkte til tv'et
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Har du prøvet at google om andre har problemer med det tv? evt. også i kombination med en receiver.

Hvordan er det i øvrigt med support med firmware opdatering til tv-et.

T-Duck, jeg beklager men tror bare ikke problemet ligger i dit apple tv 4KSmile problemet ligger et andet sted, også selv om du skriver dine andre kilder virker.
ja og har kun kunne finde den du selv linker til. Men. Igen den er fuldt opdateret, og som sagt har jeg prøvet at sætte ATV direkte til. Samme problemer nu. Men alt andet 4k udstyr der hjemmet spiller bare
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 09:55
Jeg tror stadig at problemet ligger et andet sted end ATV 4K. 

Personlig tror jeg mest på at det er dit tv der laver balladen.Wink

Har du ikke en ven i nærheden du kan spare med, f.eks. tag dit apple tv og receiver med under armen og prøv det af der.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg tror stadig at problemet ligger et andet sted end ATV 4K. 

Personlig tror jeg mest på at det er dit tv der laver balladen.Wink

Har du ikke en ven i nærheden du kan spare med, f.eks. tag dit apple tv og receiver med under armen og prøv det af der.
ikke med 4k og HDR. Jeg er den eneste i min kreds med den interesse
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:24
Men alt logik siger, at når alle andre enheder virker på det på gældende setup. Så det ikke det der er galt, men den enkelte enkelte enhed(atv)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:26
Jeg er begyndt at tænke, om det kunne være en defekt HDMI port i ATV
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men alt logik siger, at når alle andre enheder virker på det på gældende setup. Så det ikke det der er galt, men den enkelte enkelte enhed(atv)
Jeg forstår din tankegangSmile Men sådan er det nødvendigvis bare ikke, beklagerWink




4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Men alt logik siger, at når alle andre enheder virker på det på gældende setup. Så det ikke det der er galt, men den enkelte enkelte enhed(atv)

Jeg forstår din tankegangSmile Men sådan er det nødvendigvis bare ikke, beklagerWink




arh den køber jeg ikke. Du Få det til at lyde som Apple ikke kan lave fejl. Få hver gang jeg skifter HDMI kabel i ATV jeg ringere bliver det. Men der sker intet med de andre enheder, de kører bare som smurt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu