recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Denon Avr X3200W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Denon Avr X3200W

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nytudstyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juni-2019
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nytudstyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Denon Avr X3200W
    Sendt: 16-Juni-2019 kl. 03:21
Jeg overvejer at investere i en nyere og større surround receiver hvor jeg kan udbygge mit atmos setup fra 5.1.2 til 5.1.4, så af den grund overvejer jeg at sælge min Denon Avr X3200W, link til denon her :https://www.denon.co.uk/uk/product/homecinema/avreceiver/avrx3200w 
og jeg mangler så en vurdering af hvad man kan tillade sig at ta for den. 
Kvittering haves og receiveren er købt i Hifi Klubben, med de 3 års garanti der følger den, udløber garantien om 2 måneder og et par dage, så køber har en god chance for at teste receiveren inden garantien udløber. Original kasse og alt tilbehør medfølger. Har stået i et ikke ryger hjem og er i perfekt stand.
Som tilføjelse kan jeg lige skrive at den fik en opdatering, så den også understøtter Dolby Vision og HLG.   
Hvad kan man få for sådan en Denon ?

Ser frem til at høre jeres mening. 
Hav en god søndag Smile


Redigeret af nytudstyr - 16-Juni-2019 kl. 03:25
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2019 kl. 16:15
den nye 2500 model som nok er bedste køb af nyt til 4000.-

Har atmos så tænker din skal koste noget under selv om det er en 3200 model du har.

Mange kikker efter atmos selv om få har det. 

Så mon ikke din kan indbringe 2500 hvis du er heldig
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu