recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 65FZ950E OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 65FZ950E OLED

 Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 17:33
Hej John

Hvordan fungerer det med den integrerede fod/soundbar, hvis man vil vægmontere?

Er der andre forskelle på FZ950 og FZ800, end lyden?

Hilsen fra Jacob, der stadig nyder din gamle Elac FS407.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej John

Hvordan fungerer det med den integrerede fod/soundbar, hvis man vil vægmontere?

Er der andre forskelle på FZ950 og FZ800, end lyden?

Hilsen fra Jacob, der stadig nyder din gamle Elac FS407.

Hej Jacob. Ah, jeg skulle lige til at skrive, at vi har da handlet førBig smile

Mit TV er væg monteret, soundbaren er i mine ører rigtigt gode til daglig TV-kigning. En film såmænd også gå an, meeeenn..... den kan jo ikke matche dine Elac.  LOL

Jeg har ind i mellem overvejet at sælge min Sony soundbar, fordi Panasonic´s lyd til mit normale TV brug er ganske okay.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:43
Måske jeg har misforstået, men er den soundbar ikke en integreret del af foden, du hænger det vel ikke op med fod påSmile

Mvh. Jacob
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Måske jeg har misforstået, men er den soundbar ikke en integreret del af foden, du hænger det vel ikke op med fod påSmile

Mvh. Jacob
Soundbaren er ikke en integreret del af foden. TV´ets fod ligger i kassen. Måske har du misforstået sagen, for på reklamebilleder "Ligger" soundbaren på et underlag.

Når TV´et hænger på en væg, så er soundbaren placeret under TV´et. En placering jeg selv rent lydmæssigt ville foretrække, for så er højtalerne rettet mod lytteren.

Du se højtalerens placering er:



Redigeret af Hother - 09-September-2019 kl. 18:52
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 19:12
Så er jeg med, det er det billede som også er øverst på den side du linker til, der fik mig til at tro at den var integreret i foden. Jeg ved jo hvordan du passer på dine ting, så det er da fristende, men har desværre fornylig lovet konen at vente - vi havde lige snakken da Bilka havde B8 på bud.

Held og lykke med salget, er det GZ 2000 modellen der trækker i dig?

Mvh. Jacob
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Så er jeg med, det er det billede som også er øverst på den side du linker til, der fik mig til at tro at den var integreret i foden. Jeg ved jo hvordan du passer på dine ting, så det er da fristende, men har desværre fornylig lovet konen at vente - vi havde lige snakken da Bilka havde B8 på bud.

Held og lykke med salget, er det GZ 2000 modellen der trækker i dig?

Mvh. Jacob

Helt i orden Jacob. Bliver det solgt er det fint, bliver det ikke solgt, så er det også fint. Yes det er GZ2000 jeg godt kunne tænke mig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2019 kl. 20:47
Skulle der nu været en af jer, som er interesseret i at købe mit dejlige TV, kan I så i være fine og sende mig en PM. En PM triller nemlig direkte ind på min e-mail. Det vil gøre det hele lidt lettere for migSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 00:42
Mit TV er nu reserveret til en bekendt, som lige skal i banken. Om det bliver til noget omkring et salg, det ved jeg ikke.

Jeg har svaret på flere PM´s omkring ditten og datten, og jeg har kunnet svare positivt til alle spørgsmålene, men har ikke rigtigt hørt mere fra de pågældende.

Næste gang, hvis det bliver aktuelt, bliver salget via DBA. Måske har jeg mere held her. 


Redigeret af Hother - 11-September-2019 kl. 01:14
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 06:51
god fornøjelse med DBA. 

Det må være længe siden du har solgt der.  😉
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 06:53
Haha, ja. Jeg tror folk er bedre her, trods alt.

Jeg var millimeter fra at købe det fra dig, pga. udeblivelsen af panellotteri, Hother. Det manglende Dolby Vision skræmte mig, desværre. Jeg synes du skulle sælge dit GZ2000 herinde også, om ikke så længe. Så køber jeg det.

:)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Haha, ja. Jeg tror folk er bedre her, trods alt.

Jeg var millimeter fra at købe det fra dig, pga. udeblivelsen af panellotteri, Hother. Det manglende Dolby Vision skræmte mig, desværre. Jeg synes du skulle sælge dit GZ2000 herinde også, om ikke så længe. Så køber jeg det.

:)


Jeg er ikke så god til at forstå, at Dolby Vision betyder så meget. Ofte kan man ikke se forskel på, om det er en HDR10 eller en Dolby Vision.

Jeg er altid gået efter den bedste billede kvalitet overalt, og i mindre grad APPS og andre ting og sager.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 10:17
Jeg har ingen praktisk erfaring, Hother. Mit ønske om Dolby Vision stammer primært fra at jeg kan se hvorfor det kan være HDR10 overlegent, samt at jeg tror Dolby vinder denne udgave af formatkrigen.

Således satser jeg på, at der i fremtiden vil være et stort udvalg af gode DV-produktioner. Om det passer ved jeg af gode grunde ikke.

Jeg er ca. den reciprokke af dig mht. fjernsyn. Jeg købte mit Panasonic G20 for godt ti år siden, tror jeg (jeg har godt nok skiftet det ud med et Pioneer Kuro inden for de sidste par år, men same same), så mit TV skal helst kunne følge med i mange år :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu