recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 65FZ950E OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 65FZ950E OLED

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Jeg har ingen praktisk erfaring, Hother. Mit ønske om Dolby Vision stammer primært fra at jeg kan se hvorfor det kan være HDR10 overlegent, samt at jeg tror Dolby vinder denne udgave af formatkrigen.

Således satser jeg på, at der i fremtiden vil være et stort udvalg af gode DV-produktioner. Om det passer ved jeg af gode grunde ikke.

Jeg er ca. den reciprokke af dig mht. fjernsyn. Jeg købte mit Panasonic G20 for godt ti år siden, tror jeg (jeg har godt nok skiftet det ud med et Pioneer Kuro inden for de sidste par år, men same same), så mit TV skal helst kunne følge med i mange år :)

HDR10+ og DV minder mig en del om det gamle "Loudness", man booster billedet. Jeg er jo en ældre herre i dette game, og foretrækker i den grad det naturlige billede, korrekte farver og i den dur.

Jeg kan godt se at det "Boostede" billede kan være imponerende.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 11:44
For mig er det ikke boostet billede

Men vil gene se det som filmskaberne laver så derfor kommer stort ønske om DV 
Man kan jo slå fra for at få det naturlige billede.  Men det handler film jo ikke om 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:


Men vil gene se det som filmskaberne laver så derfor kommer stort ønske om DV 
Man kan jo slå fra for at få det naturlige billede.  Men det handler film jo ikke om 

Vi er jo heldigvis meget forskellige.

Men at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede, og ikke kunne sælge det fordi det mangler DV, så er jeg stået af. 

Som sagt, folk er forskellige og går efter forskellige ting.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede

Og så sælger du det... tja
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede

Og så sælger du det... tja
Nå ved jeg ikke præcis hvad du mener, men i givet fald skal jeg nok finde et andet perfekt panel, for jeg tester jo inden et køb.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 14:42
Var det ikke stort set solgt? Hvis det viser sig alligevel ikke at være solgt, må du godt sige til. Så kan jeg tænke lidt videre.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2019 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Var det ikke stort set solgt? Hvis det viser sig alligevel ikke at være solgt, må du godt sige til. Så kan jeg tænke lidt videre.
Den bekendte har til kl. 16 til at give besked, og jeg har  intet hørt.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 13:43
Der kommer skam stadigt PM´s omkring et køb. F.eks. i går aftes modtog jeg en hilsen med krav om specificering af hvorfor mit panel er perfekt, specificering af mulige fejl og mulig udbedring af disse, jeg skulle også være fleksibel, udfærdigelse af købsaftale + en del mere, og så en pris på 12K, til gengæld kunne beløbet umiddelbart overføres til efter tilvejebringelse af diverse dokumentation.  

Folk må jo tro at jeg er tosset, det er jeg måske også. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 18:21
Ja man kommer da helt i tvivl.
Du har jo et apparat, der efterhånden har rundet mange timer. Hvor meget er det blevet til dags dato?
Og så var det så vidt jeg husker et Demoapparat, der allerede ved dit første udbud havde rundet rigtig mange timer hver dag i gennemsnit.
Og det ene øjeblik har du dit 2018 Tv til salg og næste øjeblik har du trukket det tilbage😀



Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja man kommer da helt i tvivl.
Du har jo et apparat, der efterhånden har rundet mange timer. Hvor meget er det blevet til dags dato?
Og så var det så vidt jeg husker et Demoapparat, der allerede ved dit første udbud havde rundet rigtig mange timer hver dag i gennemsnit.
Og det ene øjeblik har du dit 2018 Tv til salg og næste øjeblik har du trukket det tilbage😀



Du husker galt, det er købt fra spritnyt den 5. januar 2019, og har vel kørt 3500 timer. Modellen er dog en 2018. Havde du kigget på side 1 i tråden havde du været bekendt med de rigtige informationer.

Ja, jeg må indrømme at jeg nok ikke mere er helt pjattet med at sælge, af forskellige årsager. 


Redigeret af Hother - 12-September-2019 kl. 18:40
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 18:41
3500 timer. Det lyder af for meget, John. Det giver mange timer hver dag. Har du regnet på det i forhold til dit kigger i.
Og køberen ville overføre beløbet uden at have set apparatet?
Kender jeg mon vedkommende?
Han må da være bindegal som dig 😀😀
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 18:49
Det er ikke mig, det drejer sig om, men så tosset er det da ikke at stole på Hother. Han er trods alt ikke helt ny her på siden. Og det er ikke en sag til millioner.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu