recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Google Assistant - Spotify problem!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Google Assistant - Spotify problem!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Google Assistant - Spotify problem!
    Sendt: 11-Juli-2019 kl. 20:42
Sonos og Google Home assistant kører upåklageligt her med Spotify.

Har fået det aktiveret i dag (var ikke klar i går) og det spiller bare. Virker også med TuneIn radio, f.eks. kommandoen "Hey Google spil radio ANR på Sonos i stuen" så spiller radio ANR fra Tunein på Sonos Connect AMP i stuen.


mvh

Henrik
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 09:08
Nå, det fik jeg selv løst efter lidt kiggen rundt i krogene hos Sonos community/support!
Jeg var logget ind som en anden bruger da jeg satte Google Assistant op, i forhold til den bruger jeg er logget ind med i min Sonos app.
Jeg har oprettet en specifik bruger i mit Spotify Family Premium abonnement udelukkende til mit Sonos system, fordi jeg var træt at jeg pludselig ikke kunne høre musik når jeg var ude at køre, og musikken var startet hjemme hos familien!
Det hævnede sig lidt nu :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2019 kl. 21:17
Er her andre der kæmper med at få Spotify til at virke på Sonos gennem Google Assistant?
Jeg kan fint tilføje Spotify som musiktjeneste i Google Assistant, og dnene er også standard musktjeneste i Sonos app'en.
Og det ER et premium abonnnement jeg har :-)
Jeg kan også sagtens søge musik frem i SOnos app'en fra Spotify, og afspille det overalt, men når jeg prøver at bruge stemmestyring går det galt!
Hvis jeg eksempelvis siger "OK google - play relaxing soul music", returnerer min Play One et svar i stil med "værsgo', her er Spotify playlisten soul relaxed"", og kort efter siger den "Det ser ikke ud til Spotify Premium er tilgængeligt i øjeblikket - prøv igen senere"

Well....det ER senere, og det virker bare ikke :-(



Redigeret af mureren - 04-Juli-2019 kl. 21:35
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu