recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Auto til Kia Picanto og Skoda Rapid:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Auto til Kia Picanto og Skoda Rapid:

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android Auto til Kia Picanto og Skoda Rapid:
    Sendt: 23-Juli-2019 kl. 08:27
Den rcd330 passer ikke i min Rapid har jeg fået bekræftet af en sælger fra Ebay så den løsning dur ikke. 
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 14:38
Hej,

Til din Skoda:

Hvis det skal være originalt og alt skal fungere perfekt så tag en snak med Rene fra www.cartrends.dk de lever af at eftermontere originalt vag udstyr.

Ellers så kig på en RCD 330+, som er en original vag radio til det kinesiske marked. Den har dog lidt begrænsninger i forbindelse med pilevisning  I instrumentbordet og RDS på radioen.
Kan få købes fra eBay.de eller AliExpress.


Redigeret af Jonas_R - 07-Juli-2019 kl. 16:23
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 22:42
Gå ind på de nævnte sider og søg på Android og din bilmodel
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 08:37
Tak for svarene. Kan i give mig links hvor det er bedst at bestille henne til fornuftige priser?
På Kia kan jeg ikke finde noget og på Skoda er det svært. Der er nogle Kina sider. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 22:25
check evt efter en rdc330 til din Skoda. 
Den passer i de fleste VAG biler. Den burde have Android auto.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 22:15
Det fås til begge - til selvmontering - på fx Ebay, AliExpress og Amazon. Monteringsramme og head unit skal så vidt jeg kan se købes hver for sig til din Kia, mens de fås samlet til Skodaen. Søg på "Android" og din bilmodel. 

Android Auto er ikke officielt tilgængelig på dansk endnu: https://www.recordere.dk/2019/07/android-auto-aabner-officielt-i-danmark/
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 21:11
Jeg kunne godt tænke mig at få Android Auto i mine to biler.
Jeg har en Kia Picanto fra 2008 og en Skoda Rapid fra 2016.
En der nogen der ved hvor man kan købe Android Auto til de to biler og om man selv kan montere det? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu