recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af OnePlus 7 fra gearbest
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af OnePlus 7 fra gearbest

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af OnePlus 7 fra gearbest
    Sendt: 12-Juli-2019 kl. 06:37
Hej
Jeg fandt over et godt tilbud på en Oneplus 7 i går men har ikke før købt fra dette websted. Nogle som kender det?

Prisen bliver ca. 3.100 kr for Oneplus 7 (ikke pro) 8 gb ram/256 ssd.

Det er en international model så vil lige sikre mig at den virker på det danske telenet. Så vidt jeg ved kører 4g i Danmark på 800, 1800 og 2400 Mhz.

Under netværk i produktinfo står der, https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009591521059.html?lkid=42491197

Så vidt jeg kan se står de samme mhz på skærmprintet nedenfor.

Så alt er vel i orden så jeg kan bestille?

Tak
Frekvensbåndt
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 19:44
Har handlet en del med GearBest og bestilt/købt og betalt for en del billigt shit. 2/3 blev leveret, resten er på vej, hvis man skal tro GearBest. Leveringstid fra 4 uger til ....uendeligt.
Jeg kørte reklamationssag på en enkelt ting og fik mine penge efter en del tovtrækkeri og tonsvis af spammails.

Hvis jeg var dig ville jeg overeje at give lidt mere og købe ved en seriøs forhandler.

Du skriver at prisen bliver ca 3.100 kr, er det incl forsendelse, told ca 3%, moms 25% og opkrævningsgibyr 165 kr?
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
piddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér piddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 20:50
Jeg havde glemt de ekstra omkostninger. Så kan det ikke rigtig betale sig i forhold til risikoen. 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu