recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android auto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android auto

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Nielsen1967 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsen1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android auto
    Sendt: 01-August-2019 kl. 21:54
Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2019 kl. 23:27

 Musiktjenesten skal være klar til Android Auto.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af Nielsen1967 Nielsen1967 skrev:

Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃 
Er ikke klar endnu i Danmark (Norden) - lidt info:

Jeg har søgt på nettet og fået installeret på OneplusOne med nogle krumspring, til brug i Suzuki Swift (2018 model)
EDIT: Det var vist denne vejledning jeg brugte:
Og skulle finde den rigtige udgave der passede til min tlf. Wink

Et alternativ kunne måske være at køre til Tyskland og installere fra Google Play Store, det vil jeg prøve senere på måneden. Wink


Redigeret af JørgenT - 02-August-2019 kl. 09:18
Mvh. JørgenT
Til top
zaboom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zaboom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 08:52
Du kan hente en apk på apkmirror, der fungerer på din telefon - https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 10:06
Du skal hente arm64-v8a  versionen:

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-5-5928-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-5-592854-release-android-apk-download/

Herefter inst. den manuelt. Og så løbende holde øje med om der kommer opdateringer, da den ikke vil blive opdateret via Play.

Inde i appen kan du slå til at du vil have den nye brugergrændseflade.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 12:53
hvor i appen slår man til at man vil have den nye grænseflade - det kan jeg ikke finde ? 
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2019 kl. 12:28
Hej Spawn. Det skal være i indstillinger. Men det kommer løbende.

Jeg har endnu ikke fået det på Oneplus 6 men min kones Oneplus 5T har fået.

/Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 07:56
Jeg stoppede app'en og slettede alle data (Ryd data & Ryd Cache). Afinst. appen og inst. den igen. 

Herefter kunne jeg vælge nyt layout i Indstillinger
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Nielsen1967 Nielsen1967 skrev:

Hej hvordan får man det på min telefon 📱? Har en huawei p20 pro.. Og den skal virke til en kadjar.. På forhånd tak 😃 

Jeg bruger selv en Samsung Galaxy S7 i vores Kadjar. Det fungere fint, og har fungeret i flere år. Men det nye Android Auto display har jeg endnu ikke fået, selvom jeg opdatere appén jævnligt fra APKmirror. Jeg kan ikke helt gennemskue hvem der får muligheden for det nye display og hvem der ikke gør. Det virker som om det er rent tilfælde. 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 13:05
jeg fik det til at virke både på min Oneplus 6 og Oneplus 7 pro. 

Man skal hente den seneste opdatering fra APK mirror 


installer, og herefter er det vigtigt at man går ind i telefonens indstillinger, under App listen, vælger Android Auto, vælger lagerplads, klik på ryd cache og ryd lagerplads. Start derefter Android Auto der starter som første gang med at skulle konfigurere rettigheder, sig ja til alt. Tilsidst går man så ind under indstillinger i selve Android Auto appen og i toppen vil der nu være en valgmulighed "prøv den nye Android Auto" som man kan aktivere. Så får man det nye interface (kun på bilens display, ikke på selve telefonen) 

PS: muligheden var der ikke før jeg havde slettet både cache og lagerplads selvom jeg forinden havde opdateret til nyeste apk. 


Redigeret af spawn - 05-August-2019 kl. 13:07
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:


PS: muligheden var der ikke før jeg havde slettet både cache og lagerplads selvom jeg forinden havde opdateret til nyeste apk. 

Har gjort og prøvet alt, slettet cache og data, afinstalleret og geninstalleret app. Men punktet "prøv det nye Android Auto" kommer ikke frem i indstillinger. 
Jeg tror simpelthen bare der er "forskel på folk" i Googles verden Smile

EDIT. Det er i øvrig pi*** irriterende når Google gør det her. Det er det samme med Google Assistant og Google Home.. Pludselig er der folk der har funktioner,  som andre ikke har.. Tror bare man må leve med det. 


Redigeret af Kandersen - 05-August-2019 kl. 13:19
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 13:32
øv, ja det var da godt nok irriterende :-/
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu