recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android auto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android auto

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Android auto i bilen kan vel kun køre over USB-kabel til telefonen?


ja, men den bruger også Bluetooth, (spørg mig ikke hvorfor). 

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg var på et tidspunkt kommet til at skrue ned for lyden fra google maps.
For at skrue op, skulle jeg sidde og vente på at google maps sagde noget, og så skynde mig at skrue op mens den talte.

Det er korrekt. Hvis man skruer ned, mens assistenten taler, så skal man skrue op igen, når assistenten taler. 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 06:26
Tak prøver det med at skrue op
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2020 kl. 16:56
Nu er Android Auto dukket op på - og bliver opdateret fra - Google Play. Jeg har før hentet den fra APK mirror.

Alt virker fint, MEN den læser nu sms op på engelsk.... Altså, den prøver at læse dansk på engelsk... Min telefon er sat til dansk sprog.

Nogen der ved hvorfor?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2020 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Nu er Android Auto dukket op på - og bliver opdateret fra - Google Play. Jeg har før hentet den fra APK mirror.

Alt virker fint, MEN den læser nu sms op på engelsk.... Altså, den prøver at læse dansk på engelsk... Min telefon er sat til dansk sprog.

Nogen der ved hvorfor?

AA har gevaldige problemer for tiden, (faktisk i ret lang tid). Det virker on/off, for det meste off. 
følg med her:
https://support.google.com/androidauto/thread/17637015?hl=en
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 13:57
Det skulle også hjælpe at rydde cachen for AA og Google appen?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 10:37
Er der nogen der ved om man kan få AA til at virke trådløst i Danmark endnu?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Er der nogen der ved om man kan få AA til at virke trådløst i Danmark endnu?

Vist ikke endnu. Kræver Android 11 og at din bilradio kan køre 5GHz Wifi (hvilket stort set igen kan i øjeblikket). 
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 11:38
Øv, og man kan stadig ikke få en adapter til wifi.
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2020 kl. 15:00
Hvis man fjerner alle opdateringer til Google appen og henter version 10.92.9.21 så skulle det virke, jeg har ikke selv prøvet det endnu, men skal nok vende tilbage når jeg har afprøvet det...
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2020 kl. 15:02
https://www.indiegogo.com/projects/aawireless/x/24634385#/

Et hollandsk firma er ved at lægge sidste hånd på et WiFi/USB modul, så man kan bruge AA via WiFi selvom bilen ikke understøtter det.


Redigeret af Deschain - 17-September-2020 kl. 15:04
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 11:26
I dag har det virket i min bil. Nu kan jeg tale dansk til den og den har indtil videre forstået det hele, hvilket til tider har været en udfordring.

Det eneste jeg endnu ikke har prøvet er at få læst en besked op.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2020 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Fidoble Fidoble skrev:

I dag har det virket i min bil. Nu kan jeg tale dansk til den og den har indtil videre forstået det hele, hvilket til tider har været en udfordring.

Det eneste jeg endnu ikke har prøvet er at få læst en besked op.

Jeg har hele tiden kunnet tale dansk til den uden problemer.
Problemet er at den læser danske beskeder op på "engelsk"...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu