recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT30 udtjent?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic VT30 udtjent?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ved ikke om trådstarter har overvejet, at kanterne på tv er blevet betragteligt mindre siden P50VT30 fra 2011.

Dens dimensioner uden stand er 132,9 x 81,0 x 5,5 cm.

LG 55B8 har derimod størrelsen 122,8 x 70,7 x 4,7 cm, så det er faktisk mindre, selvom billedarealet er 5" større (diagonalt selvfølgelig).

Hvis det altså udelukkende er et pladsproblem, så er der faktisk intet problem. Smile
Den tanke fik jeg også, ind til det gik op for mig han har et 42 tommer plasma tv, og så holder den med rammen ikke længere.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ved ikke om trådstarter har overvejet, at kanterne på tv er blevet betragteligt mindre siden P50VT30 fra 2011.

Dens dimensioner uden stand er 132,9 x 81,0 x 5,5 cm.

LG 55B8 har derimod størrelsen 122,8 x 70,7 x 4,7 cm, så det er faktisk mindre, selvom billedarealet er 5" større (diagonalt selvfølgelig).

Hvis det altså udelukkende er et pladsproblem, så er der faktisk intet problem. Smile
Den tanke fik jeg også, ind til det gik op for mig han har et 42 tommer plasma tv, og så holder den med rammen ikke længere.

Ja, så lige min fejl og rettede op på indlægget. Det gælder om at læse ordentligt inden man svarer. Embarrassed
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 12:38
Der med størrelsen er afklaret tidligere i tråden......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Carragher Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carragher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 15:38
Jeg har netop læst, at LG kigger på at producere 48" OLED i 2020.
Måske mine sarte trommehinder (pga. af blæserstøj), kan vente til 2020. Tsk tsk tsk...

De fleste herind er sikkert bekendt med artiklen, men her er den: 

Og ja, et TVs ramme fra 2011 er markant større end et tv fra 2019. Netop derfor vi kan opgradere til fra 42- til 50". 


 

Til top
Torben K Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2019
Sted: Tommerup
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 18:46
Hejsa
Tillad mig at være nysgerrig på om du vil sælge dit plasma, da jeg har et hvor strømforsyningen er stået af og kunne godt bruge reservedele, og hvis du siger det er ved at lame osv, så kunne det være du ville af med det når eller hvis du køber nyt??
Mvh 
Torben
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu