recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny telefon, uden buet (edge) skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny telefon, uden buet (edge) skærm

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny telefon, uden buet (edge) skærm
    Sendt: 16-Oktober-2019 kl. 20:45
endelig kom der en interessant telefon. Oneplus 7T. Håber at få den i morgen. Er spændt på om den er lige så god som anmeldelserne siger :) 
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af filthat filthat skrev:

Hvis du kan vente et par måneder så er Pixel 4 (evt. XL) nok det bedste bud.
Den burde lande i starten af Oktober hvis de følger Pixel 3 releasen.

Som en ekstra bonus kommer de til at have 90hz refresh (lige som Oneplus 7 Pro) på både alm. og XL modellen.

Hvis det skal være lige nu så er kan det være du kan finde en billig Pixel 3.

Det skal ikke være lige nu. Men gerne snart. Har aldrig overvejet en pixel, så er spændt på hvordan pixel 4 bliver. Det kunne nemt blive sådan en næste gang. 👌 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 16:49
Køb en NOKIA. De har ikke buede kanter. De kører desuden Android One = ikke al det fyld l*rt, som f.eks. Sony og andre lægger på. De er desuden prissat fornuftigt.
Jeg vil heller ikke have de buede kanter, og har derfor investeret i en Nokia 8.1. Er super tilfreds.
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 08:48
Hvis du kan vente et par måneder så er Pixel 4 (evt. XL) nok det bedste bud.
Den burde lande i starten af Oktober hvis de følger Pixel 3 releasen.

Som en ekstra bonus kommer de til at have 90hz refresh (lige som Oneplus 7 Pro) på både alm. og XL modellen.

Hvis det skal være lige nu så er kan det være du kan finde en billig Pixel 3.
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Oprindeligt skrevet af JayQ JayQ skrev:

præcis. Synes det er møj ærgerligt. Hvilken model må du nøjes med? 

Havde købt en Mate 30 Pro, men måtte returnere den inden for de første 14 dage uden at den var taget i brug. Så nu render jeg rundt med en P20.
Det tror jeg var en god beslutning 👌 
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@JayQ - jeg var til et arrangement hvor der var en medarbejder fra Samsung som får lov at lege med tingene lidt før andre. - og nej det er virkelig ikke meget buet den er når man får den i hånden in real life. DEn er MEGET tynd for så stor en telefon. (og han brugte den til at lave en præsentation med - så kan man jo ikke undgå at blive nysgerrig.)
Okay. Så må jeg vente med tålmodighed 👌 
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af JayQ JayQ skrev:

præcis. Synes det er møj ærgerligt. Hvilken model må du nøjes med? 

Havde købt en Mate 30 Pro, men måtte returnere den inden for de første 14 dage uden at den var taget i brug. Så nu render jeg rundt med en P20.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:38
@JayQ - jeg var til et arrangement hvor der var en medarbejder fra Samsung som får lov at lege med tingene lidt før andre. - og nej det er virkelig ikke meget buet den er når man får den i hånden in real life. DEn er MEGET tynd for så stor en telefon. (og han brugte den til at lave en præsentation med - så kan man jo ikke undgå at blive nysgerrig.)
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:35
præcis. Synes det er møj ærgerligt. Hvilken model må du nøjes med? 
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 12:54
Det er afrundet dog i mindre grad, men nok til at jeg også hopper fra. Er helt i tråd med dig omkring glas og fatter ikke tendensen med at alle topmodeller skal være med afrundet glas, gør desværre at jeg også render rundt med en ændre model Pinch

Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 12:48
Hmm 🤔 Synes nu også det ser ud til at glasset er afrundet. Nok ikke så meget som p30 pro, men stadig mere end mit mate 10 pro. 
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 12:31
Note 10 og Note 10+ har da netop afrundede glas.


Ses jo helt tydeligt her.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu