recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kombineret PC højttalere og Bluetooth streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kombineret PC højttalere og Bluetooth streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kombineret PC højttalere og Bluetooth streaming
    Sendt: 11-August-2019 kl. 09:05
Min datter vil gerne have nogle højttalere der både kan fungere som direkte PC højttaler til en stationær PC og evt. Mac book hvis muligt, og som også vil kunne streame musik via bluetooth fra hendes mobil.

Eller ihvertfald kontrollere hvilken musik der spilles på højttalerne fra mobilen uden at PC'en er tændt.

Nogen forslag til hvilke der eventuelt kan det?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 09:14
Der findes masser af bluetooth højttalere med line in.  

De findes fra små 100 kroner og så bare der ud af 

Bose laver nogle meget velspillende trods størrelserne
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 10:48
som hansie siger. - det er vitterligt udelukkende et spm om budget og hvad man er villig til at slippe.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 10:54
Bose, Sony, JBL. Er blandt de bedste. Og svær glad for Sony, pga. Den dybe varme klang de har. Andre kan lide JBL osv.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 06:57
Tak, har været væk fra det marked i nogle år må jeg erkende. 
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 08:04
Creative (f.eks T30 wireless) og Teufel laver også noget ret fornuftigt.

Alternativt så kig på aktive "HIFI" højtalere som f.eks Argon Alto (Hifiklubben) - de kan også det du forespørger. Jeg bruger selv et sæt Alto 4 til lyd i soveværelset, hvor de normalt er tilsluttet en chromecast via AUX (til film), men hvor jeg frit kan bruge BT hvis jeg vil høre musik.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 19:53
.. der var vist noget hickup med forummet. - wrong thread

Redigeret af claus_jac - 12-August-2019 kl. 20:23
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 05:10
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Creative (f.eks T30 wireless) og Teufel laver også noget ret fornuftigt.

Alternativt så kig på aktive "HIFI" højtalere som f.eks Argon Alto (Hifiklubben) - de kan også det du forespørger. Jeg bruger selv et sæt Alto 4 til lyd i soveværelset, hvor de normalt er tilsluttet en chromecast via AUX (til film), men hvor jeg frit kan bruge BT hvis jeg vil høre musik.

Det var netop nogle Alto 4 med sub som jeg havde kig på, og de ser samtidigt smarte ud synes datteren.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu